Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمودی، رییس اداره گاز شهرستان بیرجند در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت: با توجه قدمت، شرایط و ساختار بازار امکان گازرسانی به بخشی از بازار به دلیل فنی وجود ندارد.


وی با بیان اینکه گازرسانی در بخشی از بازار که امکان امداد رسانی نهاد‌ها در هنگام حادثه وجود دارد، انجام شده است، افزود: گازرسانی در ضلع شمالی بازار و خیابان جمهوری منتهی به طرح فرزان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس اداره گاز شهرستان بیرجند گفت: باتوجه به ساختار بازار و خیابان‌های منتهی به بازار امکان گازرسانی به داخل بازارو ضلع جنوبی وجود ندارد مگر اینکه راه حلی برای امکان امداد رسانی در مواقع حادثه پیدا شود.


۱۲ کشته در حوادث ۹ ماهه اول سال در بیرجند


مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند افزود: در حال حاضر نوع ساخت و سازه بازار بیرجند به گونه‌ای است که استاندارد‌های لازم برای گاز رسانی نداشته و اگر افرادی نیز اقدام به گاز رسانی کرده‌اند یا غیر قانونی بوده و یا ساختمان استحکام لازم را داشته است.


حسینی با بیان اینکه هنوز برخی از ادارات شهرستان ایمن نیستند، افزود: از ابتدای امسال بیش از هزار و ۲۰۰ مأموریت حریق و حادثه در بیرجند انجام شده است.


وی با بیان اینکه در این حوادث ۱۲ نفر کشته و ۱۱۲ نفر مصدوم شدند، افزود: ۶۲۱ نفر نیز در این ماموریت‌ها نجات پیدا کردند.
انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گازرسانی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۶۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم گرامیداشت دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه بیرجند

لامعی رئیس دانشگاه بیرجند در این جلسه با بیان اینکه دانشگاه تمدن ساز به عنوان یک الگو باید مدنظر باشد گفت: بحث علم و علم آموزی باتوجه به دو رکن اصلی مکتب امام صادق (ع)، که عقلانیت و فرهنگ است باید مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه مکتب امام صادق (ع)، کارخانه انسان سازی بود افزود: امیدافرینی، جوان و جوان گرایی و فناورانه سه موضوع محوری شعار سال است که مدنظر دانشگاه نیز هست.

در این مراسم از ۴۰ نفر از اساتید دانشگاه بیرجند هم تجلیل شد

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کردستان معین استان هرمزگان در امر گازرسانی است
  • فوت یک بیرجندی بر اثر سقوط در چاه فاضلاب
  • آنروا: حمله به رفح تبعات ویرانگری دارد/ تا حد امکان می‌مانیم
  • حمامی که کافه کتاب شد
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • آغاز عملیات گازرسانی به مجتمع دامپروری شهر کیان
  • جمع آوری روغن زیتون از بازار چهارمحال و بختیاری
  • اجرای بیش از ۱۱۵۸ کیلومتر شبکه گاز در فارس
  • برگزاری مراسم گرامیداشت دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه بیرجند
  • همایش توجیهی آموزشی زائران حج تمتع شهرستان بیرجند