Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-02@13:26:24 GMT

کرمانشاه؛ انفجار تانکر نفت در جاده حمیل

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۰۶۷۶۰

در این حادثه ابتدا تانکر نفت کش بر اثر ترکیدن لاستیک جلو واژگون و راننده نیز پس از زخمی شدن در داخل کامیون حبس شد. آفتاب‌‌نیوز : رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: یک دستگاه تانکر نفت کش پس از واژگونی در محور اسلام آبادغرب- حمیل منفجر شد که با حضور به موقع پلیس و خارج کردن سریع راننده خوشبختانه آسیبی به کسی نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ "محمد حیدری" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این حادثه حدود ساعت 9 صبح امروز (سه شنبه، 4 دی) در محل فرودگاه اضطراری واقع در 10 کیلومتری محور اسلام آبادغرب به حمیل رخ داد.
وی افزود: در این حادثه ابتدا تانکر نفت کش بر اثر ترکیدن لاستیک جلو واژگون و راننده نیز پس از زخمی شدن در داخل کامیون حبس شد.
حیدری یادآوری کرد: به محض وقوع این حادثه و اطلاع به پلیس، از آن جایی که احتمال انفجار وجود داشت ماموران پلیس راه حمیل در کمتر از پنج دقیقه بر سر صحنه حاضر و با وجود اینکه هر لحظه امکان وقوع خط انفجار می رفت، به هر شکل ممکن راننده را خارج کردند.
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه ادامه داد: هنوز لحظاتی از خارج کردن راننده تانکر نفت کش نگذشته بود که این خودرو به دلیل اشتعال موادنفتی منفجر شد.
وی با قدردانی از تلاش شجاعانه ماموران پلیس راه شهر حمیل، گفت: همکاران ما هدفی جز خدمت به مردم ندارند و برای این کار حتی جان خود را نیز فدا می کنند.
حیدری همچنین در پایان از مردم حاضر در صحنه حادثه که سریعا پلیس را در جریان قرار دادند نیز قدردانی کرد.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تانکر نفت انفجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۶۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم ، در پی بی‌احتیاطی جمعی از جوانان و روشن کردن آتش در جوار چاه فاضلاب، به دلیل وجود گازهای ناشی از فاضلاب، انفجاری رخ داد که منجر به مصدومیت 4 نفر از شهروندان تبریزی شد.

 سخنگوی اورژانس استان آذربایجان‌شرقی در پی وقوع این حادثه گفت: مصدومان این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافتند.

موسی علیپور، شهردار منطقه 2 تبریز نیز گفت: این چاه فاضلاب محل تخلیه فاضلاب اماکن تجاری کوی پرواز بوده که متاسفانه به فاضلاب شهری وصل نشده بود و ربطی به چاه‌های جذبی شهرداری ندارد.

وی خاطر نشان کرد: در این حادثه سنگی به وزن 50 کیلو  چندین متر به بالا پرتاب و موجب زخمی شدن 4 نفر از همشهریان شد و سنگ روی یک خودروی رانا فرود آمد و به خودروهای پارک شده در نزدیکی محل وقوع حادثه وارد آمد.

دیگر خبرها

  • در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه رانندگان احتیاط کنند
  • واژگونی خودرو دنا ۶ مصدوم در جاده ساروق به خنداب برجا گذاشت
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • جاده‌های استان کرمانشاه لغزنده اند رانندگان احتیاط کنند
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • دیویدسون: بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۷۶ تانکر سوخت‌رسان
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم