Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: یک دستگاه تانکر نفت کش پس از واژگونی در محور اسلام آبادغرب- حمیل منفجر شد که با حضور به موقع پلیس و خارج کردن سریع راننده خوشبختانه آسیبی به کسی نرسید.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ "محمد حیدری داشت: این حادثه Incident حدود ساعت 9 صبح امروز (سه شنبه، 4 دی) در محل فرودگاه اضطراری واقع در 10 کیلومتری محور اسلام آبادغرب به حمیل رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این حادثه ابتدا تانکر نفت کش بر اثر ترکیدن لاستیک جلو واژگون و راننده نیز پس از زخمی شدن در داخل کامیون حبس شد.

حیدری یادآوری کرد: به محض وقوع این حادثه و اطلاع به پلیس، از آن جایی که احتمال انفجار وجود داشت ماموران پلیس Police راه حمیل در کمتر از پنج دقیقه بر سر صحنه حاضر و با وجود اینکه هر لحظه امکان وقوع خط انفجار می رفت، به هر شکل ممکن راننده را خارج کردند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه ادامه داد: هنوز لحظاتی از خارج کردن راننده تانکر نفت کش نگذشته بود که این خودرو به دلیل اشتعال موادنفتی منفجر شد.

وی با قدردانی از تلاش شجاعانه ماموران پلیس راه شهر حمیل، گفت: همکاران ما هدفی جز خدمت به مردم ندارند و برای این کار حتی جان خود را نیز فدا می کنند.

حیدری همچنین در پایان از مردم حاضر در صحنه حادثه که سریعا پلیس را در جریان قرار دادند نیز قدردانی کرد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز به دختر 13 ساله که به زیر پل رفته بود بین 3 مرد گیر کرده ام / به مرد پلید حق السکوت دادم تا ماجرای مرا به شوهرم نگوید اینجا کمپ ترک اعتیاد فردیس است نه اردوگاه نازی‌ها!+عکس مرد تهرانی خود را گریم می کرد تا با خیال راحت کار های شیطانی اش را انجام دهد+ عکس رقصیدن باران کوثری و آزاده صمدی در یک تئاتر جنجال به پا کرد + فیلم محل ذبح الاغ ها برای فروش گوشتش کجاست؟! / فیلمی که جنجال کرد آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درگذشت+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا جاسوسی از تیم ملی فوتبال لو رفت / این 2 جاسوس اخراج شدند بریز و بپاش 4 جوان کرجی در خانه مجردی عاقبت مرگباری داشت خودکشی همزمان مادر و دختر تهرانی در محله نواب / دست نوشته ای که این راز را لو داد این راننده‌تاکسی بندر عباسی خود شیطان بود ! چک 10 هزار دلاری "ابی" و 4 فرزندش را غافلگیر کرد + عکس عکس / خودسوزی خبرنگار مسلمان در خیابان جنجالی شد این زن و مرد را می شناسید؟ / آنها در اصفهان چه می کردند!+عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث Accidents حادثه Incident پلیس Police اخبار حوادث جاده رئیس پلیس راه استان حوادث کرمانشاه تانکر نفت اخبار کرمانشاه عکس فیلم مرد بیمارستان پسر ازدواج قتل مشهد همسرم زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۶۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان گفت: مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید میرزایی شهرستان بندرعباس روز گذشته حین کنترل خودروهای عبوری لاین ورودی حاجی آباد به بندرعباس به یک دستگاه کامیون تانکر مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: مأموران جهت بررسی با همکاری عوامل انتظامی پاسگاه و تیم عملیاتی شهرستان خودرو را متوقف و در بازرسی از آن ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و در این رابطه یک متهم راننده کامیون دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی استان ارزش سوخت قاچاق کشف شده در این عملیات را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۲ میلیارد ریال عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

کد خبر 6094703

دیگر خبرها

  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد
  • فوت مرموز دختری بعد از مهمانی رفتن با نامزدش
  • بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • دیویدسون: بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۷۶ تانکر سوخت‌رسان
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان