Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@13:07:25 GMT

تبریک سال نومیلادی توسط جهانگیری به مسیحیان

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۰۶۹۶۰

تبریک سال نومیلادی توسط جهانگیری به مسیحیان

به گزارش جماران، اسحاق جهانگیری در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت:

میلاد فرخنده حضرت عیسی مسیح (ع) پیامبر مهربانی، صلح و آشتی و فرارسیدن سال نو میلادی را به عموم پیروان آن بزرگوار به ویژه هم میهنان مسیحی عزیزمان صمیمانه تبریک می‌گویم.

جهان آزرده از جنگ و خشونت و نابرابری و ستم امروز بیش از همه نیازمند آموختن صلح و دوستی و عدالت و آزادگی از گفتار و رفتار پیامبران بزرگ و جوهر رهایی بخش ادیان الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم این روز مبارک نماد و نشانه‌ای برای توجه به این مهم و نزدیکی هر چه بیشتر دل‌ها و ذهن‌ها و دست‌های تمامی انسان‌هایی باشد که می‌خواهند جهان برای زیستن همه امن و آرام و آباد باشد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب جهانگیری سال نومیلادی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۶۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک کاکا به رئال مادرید و کارلو آنچلوتی بابت قهرمانی در لالیگا + عکس

کاکا هم‌چنان خودش را عضوی از کهکشانی‌ها می‌داند

طرفداری | شب گذشته (شنبه)، با توجه به شکست سنگین بارسلونا برابر ژیرونا و برتری رئال مادرید برابر کادیز، قهرمانی کهکشانی‌ها در فصل ۲۰۲۳/۲۴ لالیگا در فاصله چهار هفته مانده تا پایان فصل، مسجل شد. این سی و ششمین قهرمانی تاریخ لوس بلانکوس در سطح اول فوتبال اسپانیا به حساب می‌آید.

رسمی؛ رئال مادرید برای سی‌وششمین بار قهرمان لالیگا شد

کاکا، ستاره برزیلی سابق رئال مادرید با انتشار دو استوری در اینستاگرام، قهرمانی را به کهکشانی‌ها و همچنین سرمربی سابقش کارلو آنچلوتی تبریک گفت. کاکا بهترین سال‌های دوران فوتبالش را در میلان و زمانی که شاگرد کارلتو بود، سپری کرد.

تبریک کاکا به رئال مادرید بابت قهرمانی آقای بزرگ
تبریک کاکا به کارلو آنچلوتی بابت قهرمانی رئال مادرید در لالیگا

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • تاریخ روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر ۱۴۰۳ + پیام و متن تبریک
  • تنها باشگاهی که به رئال تبریک نگفت
  • کریستیانو رونالدو قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال را تبریک گفت + عکس
  • به بازیکنانم تبریک می گویم/ تصمیم گرفتیم تیم بسازیم
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن در سوئد را محکوم کردند
  • تبریک کاکا به رئال مادرید و کارلو آنچلوتی بابت قهرمانی در لالیگا + عکس
  • تبریک رسمی بارسلونا بابت قهرمانی رئال مادرید
  • تبریک رسمی بارسلونا به رئال مادرید بابت قهرمانی در لالیگا / عکس
  • استقرار نیروهای صهیونیست در قدس همزمان با شنبه مقدس مسیحیان
  • عکسی از تیپ خاص اسحاق جهانگیری در طبیعت /هوا واقعا دلچسب است