Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - سرمربی ناپولی می‌گوید سبقت گرفتن از بانوی پیر در کورس قهرمانی سری A برای مردان او هدف بسیار دشواری است. ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، کارلو آنچلوتی سرمربی ناپولی می‌گوید اگرچه تیمش طی سال‌های اخیر یکی از اصلی‌ترین رقبای یوونتوس در کورس قهرمانی سری A بوده است اما شاید امسال هم آنها نتوانند بر بانوی پیر غلبه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناپولی طی سه فصل گذشته با هدایت مائوریتزیو ساری جزو سه تیم برتر سری A بوده و فصل گذشته هم تا هفته‌های پایانی شانس پایان دادن به سلطه بیانکونری بر کالچو را داشت اما در نهایت آن را از دست داد. دوباره نایب قهرمان شد. این تیم در فصل جاری هم اما با فاصله‌ای 8 امتیازی پایین‌تر از یوونتوس قرار دارد و این در حالیست که هفده هفته هم از فصل گذشته است.

فوتبال‌ جهان| آنچلوتی: 2 بار تا آستانه بازگشت به میلان پیش رفتم

آنچلوتی درباره شانس موفقیت تیمش برای سبقت گرفتن از یوونتوس صدرنشین  به نشریه کوریره دلاسرا گفت: من فکر می‌کنم که هر یک از اعضای تیم ما باید به خودشان انگیزه بدهند اما مقایسه کردن خودمان با دیگران اشتباه است. ما باید خودمان را با خودمان مقایسه کنیم. به عنوان مثال اگر شما می‌خواهید به بازیکنی مثل لئو مسی تبدیل شوید، باید از یکسری خصلت‌های ژنتیکی هم بهره‌مند باشید اما شما می‌توانید هر روز تمرین کنید تا بازیکن بهتری شوید. در مورد مقایسه تیم‌ها هم وضعیت همین است.

کارلتو افزود: اگر من می‌گویم که ما باید خودمان را برای تلاش برای شکست دادن یوونتوس متعهد بدانیم، حرف از تحقق هدفی می‌زنم که بیش از اندازه از دسترس ما دور است با این حال من اینجا هستم تا برنده باشم. هدفم هم داشتن تیمی است که تا انتهای فصل بجنگد.

انتهای پیام/

 

R1015163/P35350/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کارلو آنچلوتی سری آ یوونتوس ناپولی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کارلو آنچلوتی سری آ یوونتوس ناپولی کارلو آنچلوتی سری آ یوونتوس ناپولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۷۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی از درگیری شدید ستاره فوتبال جهان با مربی‌اش وسط مسابقه

محمد صلاح مصری از حضور دیر موقعش به زمین پس از رسیدن گل تساوی وستهام عصبانی بود که با یورگن کلوپ درگیر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • آزمون و بووه؛ زوج خط حمله رُم برابر ناپولی
  • فیلمی از درگیری شدید ستاره فوتبال جهان با مربی‌اش وسط مسابقه
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • بمب خبری فوتبال؛ آنتونیو کونته مربی ناپولی شد