Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ محمد حیدری ضمن تایید این خبر گفت: این حادثه حدود ساعت 9 صبح امروز سه‌شنبه در محل فرودگاه اضطراری واقع در 10 کیلومتری محور اسلام آبادغرب به حمیل رخ داد.

وی افزود: در این حادثه ابتدا تانکر نفتکش بر اثر ترکیدن لاستیک جلو واژگون و راننده نیز پس از زخمی شدن در داخل خودرو حبس می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حیدری یادآوری کرد: به محض وقوع این حادثه و اطلاع به پلیس، از آن جایی که احتمال انفجار وجود داشت ماموران پلیس راه حمیل، در کمتر از 5 دقیقه بر سر صحنه حاضر و با وجودی که هر لحظه امکان وقوع خط انفجار می رفت به هر شکل ممکن راننده را خارج می‌کنند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه ادامه داد: هنوز لحظاتی از خارج کردن راننده تانکر نفتکش نگذشته بود که این خودرو به دلیل اشتعال موادنفتی منفجر شد.

وی با قدردانی از تلاش شجاعانه ماموران پلیس راه شهر حمیل، گفت: همکاران ما هدفی جز خدمت به مردم ندارند و برای این کار حتی جان خود را نیز فدا می‌کنند.

سرهنگ حیدری همچنین در پایان از مردم حاضر در صحنه حادثه که سریعا پلیس را در جریان قرار دادند نیز قدردانی کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پلیس راه استان خودرو ماموران پلیس نفت اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۷۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، سرهنگ سعید راستی در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: هفتم ادیبهشت ماه، جراحت شهروندی در پی درگیری یک اراذل و اوباش در محدوده خیابان "انقلاب" تهران به ماموران پایگاه سوم سازمان اطلاعات پلیس تهران اعلام شد و بررسی موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی عنوان کرد: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت متهم با استفاده از سلاح سرد قمه قدرت نمایی و پس از جراحت شهروند از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی به انجام تحقیقات میدانی و شناسایی هویت و مخفیگاه متهم اشاره کرد و ابراز داشت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در مخفیگاهش در محدوده میدان نیلوفر تهران دشتگیر و به پایگاه سوم این این پلیس انتقال یافت.

سرهنگ راستی به معرفی متهم به مراجع قضائی اشاره و خاطرنشان کرد : پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با ارازل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس
  • دستگیری عوامل درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • رفع خطر از ۲۱۲ محل حادثه خیز تهران | ساخت پهلوگاه‌های اضطراری در بزرگراه‌های تهران