Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@22:52:18 GMT

بلومبرگ: وزیر خزانه داری امریکا هم رفتنی است

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۰۷۴۱۲

بلومبرگ: وزیر خزانه داری امریکا هم رفتنی است

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع آگاه به بلومبرگ گفته‌اند دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا از بعد از سقوط شاخص بورس «داو جونز»، درحال بررسی گزینه برکناری «استیو منوچین» وزیر خزانه‌داری این کشور است.

همچنین گفته می‌شود که بقای منوچین در گرو معکوس شدن روند نزولی بازار است.

این درحالی است که ترامپ اخیراً با رد این شایعات، از رضایت خود از منوچین سخن گفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، تاکنون، اغلب گمانه‌زنی‌ها درخصوص برکناری یا استعفای اعضای دولت ترامپ، درست از آب درآمده و تازه‌ترین مورد آن هم استعفای جیمز ماتیس وزیر دفاع آمریکا است.

این درحالی است که رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه نیز در حساب کاربری خود در توئیتر، «جرومی پاول» رئیس بانک مرکزی را هدف حمله قرار داد و گفت: تنها مشکل اقتصاد آمریکا، بانک مرکزی است.

ترامپ طی چند ماه گذشته به ویژه پس از آن‌که افزایش نرخ بهره بانکی برای چهارمین مرتبه در سال جاری موجب ریزش شدید بورس وال استریت شد، به شدت از سیاست‌های بانک مرکزی آمریکا انتقاد کرده است.

کد خبر 4495074 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ شاخص بورس داوجونز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۷۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد

رئیس‌کل ‎بانک مرکزی کشورمان به منظور توسعه همکاری‌ها و مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد:  محمدرضا فرزین رئیس‌کل ‎بانک مرکزی کشورمان به منظور توسعه همکاری‌ها و مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سفر رئیس کل بانک مرکزی به عربستان
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • رئیس کل بانک مرکزی به عربستان رفت
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • فرزین به عربستان رفت
  • رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد
  • پیش‌بینی مرتضی افقه از تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار ارز/ منتظر این تغییر باشید
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران به بهانه جنگ اوکراین