Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولادقباد از مسئولان وزارت آموزش و پرورش خواست گزارش کاملی از حادثه آتش سوزی در مدرسه غیر دولتی دخترانه زاهدان به مجلس ارایه دهند.

 

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، «فریده اولادقباد»، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در جلسه امروز سه شنبه 4 دی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش گفت: آقای بطحایی دانش آموزان بی گناه و معصوم استان سیستان و بلوچستان به کدامین گناه بی تدبیری مسئولان در آتش سوختند؟ 

 

وی با بیان اینکه بار دیگر سانحه غم انگیز شین آباد تکرار شد، اظهار داشت: امیدواریم مسئولان وزارت آموزش و پرورش گزارش کامل و جامعی را در مورد این حادثه به صحن مجلس ارایه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی همچنین در تذکری به وزیر نفت گفت: در قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی، دولت مکلف شده است علاوه بر دریافت نرخ گاز به ازای مصرف هر متر مکعب گاز طبیعی 10 درصد گاز مصرفی را به عنوان عوارض از مشترکان دریافت کند و به حساب خزانه داری کل کشور واریز کند.

 

اولادقباد خاطرنشان کرد: از این 10 درصد 20 درصد از منابع مذکور برای تامین و استانداردسازی سامانه گرمایشی و سرمایشی با اولویت مدارس روستایی، تجهیزات آموزش مدارس و هنرستان ها در قالب ردیف مشخص و در قانون بودجه سنواتی لحاظ شده است اما هیچ گزارشی به کمیسیون آموزش در این مورد در رابطه با اجرایی شدن این مسئله ارایه نشده است و ما مجددا شاهد حادثه غم انگیز دیگری همانند حادثه شین آباد در سیستان و بلوچستان بودیم./

 

 

 

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: آیت الله هاشمی شاهرودی مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان شیراز هفته پژوهش شب یلدا بودجه حماسه 9 دی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فریده اولادقباد وزارت اموزش و پرورش مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۷۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی

مدیرکل حقوقی، املاک و معاضدت قضایی وزارت آموزش و پرورش از شکایت و اعلام جرم رسمی دفتر حقوقی و قضایی وزارت‌ آموزش و پرورش علیه دست اندرکاران اصلی یکی از سریال‌های نمایش خانگی خبر داد.

به گزارش ایسنا، امید رضاوند با اشاره به شان و جایگاه رفیع و والای معلم در جامعه، اظهار کرد: علیرغم این مهم که معلّم به عنوان مهمترین  و اصلی‌ترین رکن نظام تعلیم و تربیت، از نقش و جایگاه منحصر به فردی  در جامعه  برخوردار بوده و نقش وی در هدایت آینده سازان این جامعه غیرقابل انکار است، چندی پیش در یکی از سریال‌های نمایش خانگی نسبت به این قشر  فرهیخته، توهین و اهانت و هتک حرمتی صورت گرفته که این رفتار ناشایست موجب جریحه دار شدن احساسات عمومی جامعه به ویژه فرهنگیان شده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت‌ آموزش و پرورش، مدیرکل دفتر حقوقی، املاک و حمایت قضایی با تاکید بر اینکه وزارت‌آموزش و پرورش اولین مدافع حقوق معلمان است و یکی از وظایف دفتر حقوقی و واحدهای حقوقی تابعه در سراسر کشور نیز معاضدت قضایی از جامعه یک میلیونی فرهنگیان است اعلام کرد: در جهت برخورد با این اقدام ناشایست و غیر اخلاقی نویسنده و کارگردان و عوامل سریال یاد شده، شکایت و اعلام جرم رسمی وزارت آموزش و پرورش به دادستان عمومی و انقلاب ارائه و توقف پخش سریال مورد اشاره و برخورد قانونی لازم تقاضا شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ فضای مدرسه در زمان اوقات فراغت در اختیار گروه‌های مردمی قرار می‌گیرد
  • خبرهای خوش برای معلمان/ باباهای مدرسه ساماندهی می شوند
  • خبرهای خوش برای معلمان/ یاباهای مدرسه ساماندهی می شوند
  • معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش: مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش: مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش: درِ مدارس به روی گروه‌های مردمی باز می‌شود
  • اصلاح قانون تاسیس مدارس غیردولتی گرفتن مجوز برای مسئولان را محدود می‌کند
  • گزارش تصویری | تشییع پیکر معلم شهید حجت الله یوسفیه در وزارت آموزش و پرورش
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد