Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ علی محمد آباد رئیس کمیته کراس فیت استان یزد گفت: برگزاری این مسابقات کراس فیت قهرمانی کشور در اسفندماه سال جاری به میزبانی یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: برای برنامه ریزی و بهتر برگزاری این مسابقات تدابیر و هماهنگی‌های لازم با فدراسیون انجام و دوشنبه سوم دی ماه جلسه‌ای با رئیس هیئت ورزش همگانی استان یزد انجام و ضمن برنامه ریزی برای پذیرش، خوابگاه و تغذیه ورزشکاران و مدعوین شرکت کننده در مسابقات، مقرر شده در هفته‌های آتی یک همایش ویژه شرکت کنندگان در سمینار اخیر برگزار شود تا نحوه برگزاری و هماهنگی با داوران در جهت بهره بردن اهل فن این رشته و در نهایت انجام مسابقات در سطح عالی صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی محمد آباد همچنین از برگزاری سمینار ونشستی بین هیئت ورزش همگانی شهرستان‌های تابعه استان خبر داد و افزود: برگزاری این سمینار جهت معرفی کامل این رشته پرهیجان است که نمایندگان ومسئولین کمیته کراس فیت هریک از شهرستان‌ها حضور دارند.


انتهای پیام/ ا

برگزاری مسابقات کشوری کراس فیت در یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان کراس فیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۷۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  دراین اردو   کشتی گیران نونهال از سراسر استان زیر نظر مربیان مجرب با انجام  تمرینات و مسابقات تمرینی و انتخابی خود را برای شرکت در مسابقات کشوری آماده می کنند.

مسابقات کشوری  دوازدهم اردیبهشت در تهران برگزار خواهد شد .

این اردو به میزبانی هیئت کشتی پیرانشهر ودر سالن کشتی  این شهربرگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • برگزاری بیست و پنجمین مسابقات کشوری کشتی باچوخه در گرماب
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • منتخبان تیم ملی موتور کراس ایران برای مسابقات جهانی ترکیه
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران