Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، دبیر شورای پژوهش و مطالعات اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در این خصوص گفت : در بررسی های صورت گرفته از سوی وزارت ورزش و جوانان در انتخاب استان برتر کشور ، همدان عنوان نخست را به خود اختصاص داد .

وی افزود : در همایش سراسری دبیران شوراهای پژوهش و فناوری ادارات کل ورزش و جوانان که با حضور دکتر عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان و مشاور عالی وزیر ورزش در تبریز برگزار شد ، همدان در این زمینه استان برتر انتخاب شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارساجو اظهار کرد : طی هفت سال گذشته همواره اداره کل ورزش و جوانان در امر پژوهش جزو استان های برتر کشور بوده است و این نشان از توجه ورزش استان به امر پژوهش دارد.

وی در ادامه به نقش پژوهش در پیشرفت ورزش اشاره کرد و افزود: پژوهش یک روند فعالانه، هشیارانه و سامانمند برای کشف، تعبیر و بازنگری پدیده‌ها، رخدادها، رفتارها و فرضیه‌هاست. پژوهش همچنین برای استفاده از پدیده‌های موجود برای دست یافتن به راهکارهای عملی و فناوری‌ها بکار می‌رود.

دبیر شورای پژوهش و مطالعات اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: یکی دیگر از دستاوردهای پژوهشی، پژوهش در آینده است که امروزه بیشتر کشورهای پیشرفته و در حال توسعه از بیم خطرات و تهدیدها و حوادث غیر منتظره و هم‌چنین برای بهره‌برداری از فرصت‌های احتمالی آینده، اقدام به آینده پژوهی می‌کنند.

وی تصریح کرد: آینده‌پژوهی و آینده‌نگری دارای زیرمجموعه‌های مهمی مانند برنامه‌ریزی توسعه در آینده‌های کوتاه‌مدت و میان‌مدت، آمایش سرزمین و طرح‌های جامع توسعه است که در سطح ملی، در بخش‌ها و حوزه‌های کلیدی و یا در مناطق و استان‌های عقب‌مانده انجام می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان همدان معاون وزارت ورزش و جوانان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۷۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان مرحله کشوری رویداد ملی مدرسه، منزل، تعالی محصل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ،رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش فارس گفت: ۲۱۰ اثر از فرهنگیان، دانش آموزان و اولیای آنها از استان، از دبیرخانه استانی رویداد ملی "مدرسه، منزل، تعالی محصل" مستقر در اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش فارس دریافت شد که پس از داوری آثار بر اساس سهمیه تعیین شده وزارتخانه ۹ اثر برای حضور در مرحله کشوری معرفی شدند.
حشمت اله وفایی افزود: رویداد ملی «مدرسه، منزل، تعالی محصل» در قالب سه بخش تجربه نگاری، ایده پردازی و مقاله و پژوهش برگزار می‌شود.
وفایی تصریح کرد: در بخش ایده پردازی؛ زهرا خوشبخت از فرهنگیان و اعضای انجمن اولیا و مربیان مدارس میمند، زهرا غلام پور از شهرستان داراب و مهدی نیکوکار اعضای انجمن اولیا و مربیان مدارس ناحیه دو شیراز، به مرحله بعد معرفی شدند.
وی ادامه داد: در بخش تجربه نگاری سهیلا فرحمند از اولیا و فرهنگیان ناحیه دو شیراز، لیلا فرهمند از شهرستان داراب و هاجر خلیفه از ناحیه ۳ شیراز و در بخش مقاله و پژوهش علمی نیز اشرف طیبی منش و فرزانه قدیری به صورت مشترک از اداره اموزش و پرورش عشایری فارس، الهه تمدن و سمیه ابدام از شهرستان خرمبید به مرحله کشوری این رویداد راه یافتند.
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش فارس، خاطرنشان کرد: ارتقاء کمی و کیفی مشارکت خانواده و انجمن اولیا و مربیان در فرآیند‌های تربیتی مدرسه، شناسایی و معرفی تجارب زیسته و نو آوری‌های مؤثر در حوزه تعامل خانواده و مدرسه، شناسایی ظرفیت‌ها و الگو‌های موفق نقش آفرینی انجمن اولیاء و مربیان در مدرسه، بسترسازی جهت تعمیم رویکرد‌ها و راهکار‌های مؤثر مشارکت خانواده در فرآیند‌های تربیتی مدرسه و ...، از اهداف این رویداد ملی است.

دیگر خبرها

  • گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • ورزشکاران بیماران خاص اردبیل ۱۵ مدال کشوری کسب کردند
  • معرفی برگزیدگان مرحله کشوری رویداد ملی مدرسه، منزل، تعالی محصل
  • بانوان ورزشکار حمایت می‌شوند/ افزایش کسب کرسی‌های بین‌المللی
  • کشوری که اسرائیل را تهدید کرد؛ قطعنامه را نپذیری روابط مان قطع می شود
  • نگاه به هیات‌های ورزشی و سمن ها برابر خواهد بود / تاکید بر حضور سمن ها در شوراهای تخصصی
  • هوادار تهران در مسیر دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای