Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین-محمدحسین شفیعی ها با بیان اینکه شدت تحریم ها بعد از حوادث فتنه سال ۸۸ افزایش یافت، گفت: بزرگداشت حماسه ۹ دی یک تکلیف انقلابی است.

محمدحسین شفیعی ها دبیر حزب موتلفه اسلامی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: حماسه نهم دی از جمله اتفاقهایی بود که مردم کشور توانستند بعد از انقلاب با موفقیت پشت سر بگذارند چراکه فتنه سال ۸۸ را میتوان را به اتفاقی که در جنگ احزاب در صدر اسلام صورت گرفت، تشبیه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فتنه سال ۸۸ از پیچیدگی های بسیاری برخوردار بود و بسیاری را به سکوت واداشت و بسیاری افراد نتوانستند وظیفه و رسالتی که در زمان فتنه از یک انسان مومن انتظار میرود را از خود بروز دهند و به مرحله ظهور برسانند؛ پیروز این میدان در نهم دیماه، مردم ایران بودند که توانستند چشم فتنه را کور کنند و این در حالی بود که حامیان فتنه انتظار نداشتند مردم در هشت ماه آنچنان خروشان وارد عرصه و میدان شوند و بساط فتنه را برچینند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان قزوین گفت: حماسه نهم دی ماه را باید یکی از یوم الله های بزرگ انقلاب اسلامی بدانیم و پاسداشت و بزرگداشت آن یک تکلیف انقلابی است و پرداختن و تحلیل آن نیاز به بروز رسانی دارد؛ حماسه نهم دیماه باید پاسداری شودچراکه مطمعنا فتنه های بسیاری پیش روی انقلاب اسلامی قرارد دارد و اگر روشنگری ها و بصیرتها در بین مردم بروز محقق شود به واسطه این بصیرت میتوان از از فتنه های پیش رو و آینده با موفقیت عبور کرد.

شفیعی ها با بیان اینکه بزرگداشت و گرامیداشت نهم دیماه از ضروریات جمهوری اسلامی است، عنوان کرد: با روشنگری و برگزاری مجالس، ورود رسانه ها، بازخوانی حوادث و رویدادها و پرداختن به ریشه های فتنه از جمله مصادیق بزرگداشت حماسه نهم دیماه و شکست جریان فتنه است؛ تحریم هایی که مردم در سالجاری با آن روبه رو هستند شدت این تحریم ها بعد از حوادث فتنه سال ۸۸ بوده است؛ در سال ۸۸ فتنه گران نتوانستند به اهداف خود برسند و بعد از آن با ارتباط و اتصال خارج از مرزها توانستند این علامت و گِرا را به آمریکا و دشمنان کشور دهند که تحریم و فشار وارد کردن به ایران بهترین راه برای تضعیف جمهوری اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: تحریم ها بعد از فتنه سال ۸۸ و توسط همان افرادی که در فتنه نقش داشتند شکل گرفت، این افراد با دشمنان انقلاب برای رسیدن به جبران شسکت ابزار نفسانی همدستی کرده اند و امروز مشاهده میکنیم که بعد از ۹ الی ۱۰ سال، آمریکا تحریمها را دوباره شروع کرده است و اروپا نیز دست کمی از آمریکا نیست.

دبیر حزب موتلفه استان قزوین خاطرنشان کرد: عملکرد اروپا در بعد از خروج آمریکا بعد از برجام، گویای این معنا است که آنها نیز مسیر آمریکا را پیش رو گرفتند و ما باید هشیار باشیم و از انقلاب مواظبت کنیم.

شفیعیها مطرح کرد: روشنگری طراحی های دشمن برای مردم طبعا دست دشمن را رو میکند و مردم با آمادگی کاملتری میتوانند با توطئه های دشمن روبه رو شوند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان قزوین حزب موتلفه اسلامي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۷۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت:نخستین حادثه ساعت ۱۷:۲۵ دقیقه بر اثر آتش سوزی در یک منزل مسکونی واقع درمنطقه شکاره ٢ شهرستان کارون رخ داد که بر اثر آن ۲ مرد ۵۱ و ۲۷ ساله و یک خانم ۲۹ ساله مصدوم شدند. چهار مرد ۳۵، ۳۴، ۴۱ و ۲۹ ساله مصدوم شدند. 

وی ادامه داد:در سومین حادثه نیز که بر اثر آتش سوزی در یک منزل مسکونی واقع در کوی علوی اهواز رخ داد یک مرد ۶۰ ساله مصدوم شد. 

سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار کرد:تمامی مصدومان این حوادث به بیمارستان آیت الله طالقانی اهواز اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • ایمنی لیفتراک چیست و چه نکاتی را باید رعایت کرد؟
  • نشانه‌ های افزایش محبوبیت ایران در افکارعمومی جهان | نیویورکی ها درباره «وعده صادق» چه گفتند؟
  • سوم فروردین؛ تلخ ترین روز تصادفات نوروزی امسال / افزایش شمار جانباختگان در معابر درون شهری
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • کاهش حوادث کار در خراسان رضوی
  • مرگ ۲۵ کارگر در اثر حوادث کار در همدان
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی