Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نیک انجام پیش از ظهر سه شنبه در نشست با اصحاب رسانه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن، اظهارکرد: محفل ادبی «در حلقه رندان» برای نخستین بار شهر ستان فومن برگزار می شود.

وی افزود: این محفل ادبی با حضور ۱۲ طنزپرداز برجسته کشوری ۱۳ دی ماه سال جاری ساعت ۱۵ عصر در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری سیدالشهدای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نیک انجام با بیان اینکه این محفل ادبی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی جمهوری اسلامی ایران و با همکاری تمامی ادارات فرهنگی شهرستان فومن برگزار می شود، گفت: اجرای موسیقی، تجلیل از پیشکسوتان طنز گیلان بخشی از برنامه‌های این محفل ادبی است.  

وی همچنین به مهمانان دعوت شده به این محفل ادبی نیز اشاره و بیان کرد: ناصر فیض رئیس دفتر طنز حوزه هنری کشور، اسماعیل امینی، اکبر کتابدار، سعید طلایی، مهدی فرج الهی، روح اله احمدی، صابر قدیمی، علیرضا لبش، مصطفی مشایخی، محمدرضا گلزار، فرامرز ریحان صفت، مهدی استاد احمد از میهمانان برجسته طنز کشور هستند که به این برنامه دعوت شده‌اند.

کد خبر 4495123

منبع: مهر

کلیدواژه: فومن محفل ادبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۸۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در فومن

دریافت 15 MB کد خبر 6093487

دیگر خبرها

  • تقدیر از ۱۰۰ استاد در نخستین دوره اعطای جایزه شیخ مفید
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال وبختیاری
  • جلسه دوم نشست ادبی «عصا بیفکن» برگزار می‌شود
  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید
  • اختتامیه هشتمین جشنواره طنز پهلو در فومن برگزار شد
  • تصاویری از هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در فومن
  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور