Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس با اشاره به عملکرد آذرماه گفت: مقایسه تعداد سهام و اوراق مشارکت معامله شده نسبت به آمار مشابه سال گذشته نشان می‌دهد حجم سهام معامله شده ۱۳۲ درصد افزایش داشته است. ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

کرشمه ترابیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به عملکرد بورس در آذرماه اظهار داشت: در آذر ماه 97 و در 19 روز  477 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 1669 میلیارد ریال در بورس منطقه‌‌ای فارس مورد معامله قرار گرفت که متوسط ارزش روزانه خرید و فروش سهام در بازه زمانی اعلام شده  87845 میلیون ریال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با مقایسه تعداد سهام و اوراق مشارکت معامله شده نسبت به آمار مشابه سال گذشته گفت: حجم سهام معامله شده 132 درصد و ارزش ریالی معاملات 180 درصد افزایش داشته است.

مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس با بیان اینکه در این مدت 597 کد سهامداری جدید ایجاد شده است، افزود: بررسی ترکیب معاملات انجام شده نشان می‌دهد که 38 درصد ارزش معاملات مربوط به خرید سهام و 62 درصد به فروش سهام بوده است. 

شاخص بورس پس از 12 روز مثبت شد3 ماموریت بورس کالا در اقتصادنمادهای فرابورس دویست و سی و چهار تایی شد

ترابیان بیان کرد: در حال حاضر تعداد شرکت‌های استانی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار 23 شرکت است که از این میان 5 شرکت در بازار اول، 10 شرکت در بازار دوم و 8  شرکت در فرابورس قرار دارند.

وی عنوان کرد: در یک ماه اخیر 25 شرکت کارگزاری خدمات لازم را به سهامداران و متقاضیان ارائه داده‌اند که سرانه معاملات هر کارگزاری طی این مدت 66762 میلیون ریال و سرانه معاملات روزانه هر کارگزار 3514 میلیون ریال بوده است.

انتهای پیام/ن

R41382/P1361/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۸۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت بیش‌ از ۲ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز سه‌شنبه (۱۸ اردیبهشت) با اٌفت ۲۵۹۰.۴۷ واحدی به ۲,۲۳۶,۵۰۷.۹۹ واحد رسید.

همچنین از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به ریزش ۴۶۳.۵۸ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات تاکنون ۲.۷۹۴ میلیارد سهم بود که طی ۱۴۹,۰۵۰ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۱۷,۳۰۵.۰۲۹ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۷,۲۴۶,۵۱۵.۱۲۴ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6099102 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۵۸ درصدی میانگین قیمت یک متر خانه در تهران/ گران‌ترین و ارزان‌ترین خانه‌ها در کدام مناطق پایتخت معامله می‌شود؟
  • گزارش جدیداز قیمت مسکن در تهران/مسکن ۰.۲ درصد افزایش یافت
  • کاهش ۷ هزار و ۶۴۸ واحدی شاخص کل بورس
  • افت بیش‌ از ۲ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات
  • معاملات برق در بورس انرژی رکورد زد
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت؛ افت ۵ هزار واحدی شاخص کل
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • نیروگاهها، فروش برق خود را به هفته پایانی هر ماه موکول نکنند
  • آینده بورس در چند پرده