Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

اسدالله قره‌خانی در نطق میان دستور جلسه علنی مجلس با تسلیت ارتحال عالم مجاهد آیت‌لله هاشمی شاهرودی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و تبریک ولادت عیسی مسیح به مسیحیان ایران گفت: اصولا تمام کشورها به منظور اتحاد ملت خود دارای سرود ملی هستند، کشور ایران نیز دارای سرود ملی بسیار زیبا با مضامین ارزشی، فرهنگی و حماسی برگرفته از انقلاب است، سوال اینجاست که چرا سرود ملی در ابتدای جلسات رسمی مجلس شورای اسلامی خوانده نمی‌شود؟

نمانیده مردم علی‌آباد کتول در مجلس با اشاره به ضرورت قرائت سرود ملی تاکید کرد: در حال حاضر بیش  از هر زمان دیگر نیاز به انسجام و وحدت ملی و تقویت روحیه اتحاد و همبستگی جمعی در خانه ملت داریم، ان‌شاءالله اجرای این طرح به کمیسیون آیین نامه داخلی ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه «نام بردن از دستاوردهای غرور آفرین انقلاب بسیار ضرورت دارد»، ایستادگی در برابر نظام سلطه و ایستادگی تیم شرکت کننده در جلسه اخیر اوپک را جزء دستاوردهای بزرگ انقلاب دانست.

قره خانی همچنین توجه به اقشار پایین جامعه و اجرای عدالت در توزیع امکانات و مواهب کشور را مورد تاکید قرار داد و و گفت: بر اساس قانون هدفمند کردن یارانه‌ها از سال ۸۸ به هر نفر ۴۴ هزارو ۵۰۰ تومان یارانه تخصیص پیدا کرده بود در حال حاضر ارزش این پول بسیار کاهش پیدا کرده است لذا پیشنهاد می‌گردد با حذف یارانه دهک‌های پردرآمد و تخصیص آن به دهک‌های پایین جامعه بخشی از نگرانی های این قشر مرتفع گردد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: پیشنهاد می‌گردد که دولت به اقشار فقیر و کم درآمد و تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی با تخصیص حداقل الگوهای مصرف آب و برق و گاز به صورت رایگان نگرانی آنها را مرتفع کند.

وی افزود: پیشنهاد می‌گردد که دولت با همسان سازی حقوق شاغلین و بازنشستگان و مستمری بگیران، بر اساس لایحه مدیریت خدمات کشوری در بودجه ۹۸ امید به زندگی در این قشر را  بالا ببرد.

نماینده علی‌آباد کتول در پایان با اشاره به وظایف دولت تاکید کرد: چرا دولت با توجه به پایین آمدن نرخ ارز نسبت به پایین آمدن قیمت اجناس مورد نیاز مردم، بی تفاوت است؟ آیا ماموریت او صرفا برای پایین آوردن نرخ ارز بوده است؟ وارد نشدن دستگاه‌های نظارتی به مسئله هیچ توجیهی ندارد.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: سرود ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۸۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام‌های جدید در رفع موانع تولید با کمک اتحادیه‌ها و اصناف

ایسنا/قم استاندار قم بیان کرد: روسای اتحادیه‌ها و اصناف که در جلسات استانداری شرکت می‌کنند باید موضوعات و موانع خود را اطلاع دهند تا بتوانیم در رفع موانع گام‌های جدیدی را برداریم.

سید محمد آقامیری امشب، ۱۹ اردیبهشت‌ماه در نشست بررسی و رسیدگی به مطالبات فعالان حوزه تولید استان قم در سال جهش تولید، اظهار کرد: برخی از موضوعاتی که در این جلسه مطرح شد را برای اولین شنیدیم با این تفسیر که ما هر هفته جلسه مشارکت مردمی را با فعالین اقتصادی داریم و به صورت مرتب این جلسات برگزار می‌شود.

استاندار قم گفت: در رفع موانع تولید واحدهای تولیدی دریغی نداشته‌ایم و شخصا در جایگاه مطالبه‌گری شرکت‌ها حضور داشته‌ام و اعتقاد دارم بخش خصوصی کارهایی را می‌تواند انجام دهد که محال است دولت بتواند انجام دهد.

وی افزود: دولت هیچ‌گاه نمی‌تواند یک تاجر و کاسب خوبی باشد، نگاه مقام معظم رهبری نیز جهش تولید با مشارکت مردم است که بسیار اهمیت دارد.

آقامیری با اشاره به برگزاری جلسات مختلف اقتصادی، بیان کرد: روسای اتحادیه‌ها و اصناف که در جلسات استانداری شرکت می‌کنند باید موضوعات و موانع خود را اطلاع دهند تا بتوانیم در رفع موانع گام‌های جدیدی را برداریم.

استاندار قم، اضافه کرد: به اعتقاد ما هر مشکلی چاره‌ای دارد، مدیران باید در حل این موانع و مشکلات به طور جدی تلاش کنند، ما نیز به عنوان خادم مردم در خدمت تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی هستیم.

آقامیری در پایان تاکید کرد: ان‌شاءلله هر چه سریع‌تر بتوانیم مشکلات موجود در استان را با کمک مسئولین و مشارکت مردم حل کنیم.

به گزارش ایسنا؛ نشست بررسی و رسیدگی به مطالبات فعالان حوزه تولید استان قم با حضور حجت الاسلام والمسلمین احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، روح الله بیات مدیر کل رسیدگی به شکایات و درخواست‌های مردمی ریاست جمهوری، نمایندگان تام‌الاختیار وزارت‌خانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی و گردشگری و جهادکشاورزی، بنیاد ملی نخبگان استان، اتاق تعاون استان، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان و تعدادی از مدیران کل استان قم در سالن امام جواد استانداری قم برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشرفت شبکه ملی اطلاعات به ۶۰ درصد رسید
  • گام‌های جدید در رفع موانع تولید با کمک اتحادیه‌ها و اصناف
  • امضای یک میلیارد دلار قرارداد با ۶۷۰ دانش‌بنیان از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم
  • جنجال تبلیغاتی کاندیداها در اینستاگرام /آقای کاندیدا از سرود انتخاباتی خود رونمایی کرد /کاندیدای لنجان: ادب را رعایت کنید
  • وقتی سطح کاندیداها پایین است، انتخابات به همین سردی برگزار می شود که اکنون با آن روبرو هستیم
  • رئیسی: از قیمت کالاها مطلع هستم /موشک جواب موشک است/عضو گروه و حزبی نیستم /ابربدهکاران بانکی که پچ‌پچ جلسات و محافل بود را علنی کردیم
  • برنامه دولت برای تقویت سرود/ انتقاد از مجموعه‌هایی که نیامدند
  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • اعلام قیمت خرید تضمینی کلزا در گلستان
  • میدان را برای حضور گروه‌های مردمی در فعالیت پرورشی باز می کنیم