Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@10:44:52 GMT

ثبت ركورد بلندترين فاكتور خريد در افق كوروش

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۰۸۵۷۴

ثبت ركورد بلندترين فاكتور خريد در افق كوروش

در آستانه ی بلندترین شب سال، بلندترین و طولانی ترين فاكتور خريد در فروشگاه زنجيره ای افق كوروش به چالش گذاشته شد و بلندترين فاكتور با 1252 رديف كالايي و به طول 20 متر از استان خراسان رضوی توانست اين ركورد را به نام خود ثبت كند.

به گزارش روابط عمومی شركت فروشگاه زنجيره ای افق كوروش، اين شركت در سه روز پايانی آذرماه 97 با برگزاری مسابقه ای تحت عنوانِ "به بلندای یلدا" ، بلندترين و طولانی ترين فاكتور خريد را در بيش از يک هزار و صد شعبه اين فروشگاه به چالش گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شركت كنندگان برای شركت در اين مسابقه  از 27 آذر لغایت 30 آذر ماه فرصت داشتند كه با مراجعه به شعب افق كوروش و تنوع در خريد از بين سه هزار قلم كالا شانس خود را براي برنده شدن در مسابقه افزايش دهند.
خريدِ اقلام متنوع بدون در نظر گرفتن ارزش ريالی كالاهای خريداری شده رمزِ طولانی شدن فاكتور خريد مشتريان در اين مسابقه بوده است.

از بین 27 هزار کد فاکتور ارسالی به سامانه مسابقه "به بلندای یلدا" و از میان فاکتورهای بدون کالای مرجوعی، نفر اول اين مسابقه، جناب آقای محمد فیروزآبادی از استان خراسان رضوی با فاكتور خريد به طول20 متر و دارای 1252 ردیف كالايی، ركورد بلندترين و طولانی ترين فاكتور را به نام خود ثبت كرد و برنده جايزه نقدی به مبلغ 15 میلیون تومان شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: افق کوروش فروشگاه زنجیره ای فاکتور خرید رکورد عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۸۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم حمایت از بیماران هموفیلی/ ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان داریم

باران برزه کار در گفت و گو با خبرنگار مهر، افزود: مجموع بیماران تالاسمی استان با استعلام از مراکز درمانی ۴۶ نفر است.

وی با بیان اینکه شاهد افزایش آمار بیماران تالاسمی هستیم، عنوان کرد: با احتساب آمارهای تازه تشخیص، تعداد بیماران تالاسمی ما به ۶۶ نفر رسید.

برزه کار تصریح کرد: به تفکیک شهرستانی، ۲۳ بیمار هموفیلی در بویراحمد ،۶ نفر در گچساران و ۱۶ نفر در دهدشت داریم.

برزه کار با اشاره به آمارهای بیماران هموفیلی برخی از مناطق، اظهار کرد: ۸ بیمار هموفیلی زیر ۱۸ سال در یاسوج و ۳ بیمار زیر ۱۸ سال نیز در گچساران در لیست استعلام‌ها ثبت شده است.

مدیر دفتر کانون هموفیلی کهگیلویه و بویراحمد به چالش‌های پیش روی فعالیت‌ها، عنوان کرد: ۱۸ بیمار فاکتور ۸ و ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان شناسایی شده که باید در بحث تأمین دارویی و حمایتی اقدامات مطلوب‌تری شکل بگیرد.

وی از هدفگذاری های آموزشی در این راستا خبر داد و بیان کرد: طی ۶ ماه آینده در کنار فعالیت‌های روتین، برگزاری کلاس آموزشی برای مراکز اورژانس با هدف آشنایی بهتر با بیماران هموفیلی، برگزاری اردو و توزیع پک های حمایتی را خواهیم داشت.

کد خبر 6087476

دیگر خبرها

  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • کفشور های سال 1403 به قیمت درب کارخانه
  • فروشگاه کولرگازی در تهران
  • لزوم حمایت از بیماران هموفیلی/ ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان داریم
  • ببینید | رئال مادرید و کوروش یغمایی؛ شادی جود بلینگام با آهنگ «گل یخ»
  • رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد
  • فاکتور شکست‌های اسرائیل از جیب مردم آمریکا + فیلم
  • اسنپ شاپ یا دیجی استایل؟ کدام برای خرید لباس بهتر است؟