Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@13:55:50 GMT

نواز شریف در زندان به چه امکاناتی دسترسی دارد؟

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۰۸۵۸۷

نواز شریف در زندان به چه امکاناتی دسترسی دارد؟

دادگاه عالی پاکستان با قبول درخواست خانواده نواز شریف دستور انتقال او به زندان کوت لکپَت در شهر لاهور را صادر کرد. ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲ بین الملل آسیا-اقیانوسیه پاکستان و هند نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از داون نیوز، «نواز شریف» نخست وزیر سابق پاکستان که روز گذشته به زندان ادالیه در اسلام آباد منتقل شده بود امروز تحت تدابیر شدید امنیتی به لاهور منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش‌ها حاکی است نخست وزیر سابق پاکستان امروز با یک هواپیمای اختصاصی از اسلام آباد به لاهور منتقل شد تا حبس خود را در زندان کوت لکپَت سپری کند.

نیروهای سازمان بازرسی پاکستان نواز شریف را همراهی کردند و در حالی که صدها نفر از طرفداران حزب نواز بیرون زندان کوت لکپت اجتماع کرده بودند تا از نواز شریف حمایت کنند او را وارد این زندان کردند.

دادگاه ایالت پنجاب با زندانی شدن نواز شریف در بالاترین کلاس زندان موافقت کرده است و او اینک علاوه بر امکانات عمومی یک میز مطالعه، صندلی، تلویزیون و روزنامه های روز را در اختیار خواهد داشت.

نواز شریف، نخست‌وزیر سابق پاکستان به 7 سال حبس محکوم شدروز سرنوشت ساز صدور حکم نهایی پرونده «نواز شریف» فرا رسیدحمله محافظ شخصی نواز شریف به یک خبرنگار و آغاز دردسرهای جدید برای وی

نکته جالب این است که انتقال نواز شریف به زندان لاهور همزمان با تولد 69 سالگی او انجام شده و دادگاه این انتقال را بنا به درخواست خانواده او قبول کرده است.

این درخواست به این دلیل داده شده که نوازشریف به عارضه قلبی مبتلا است و پزشک مخصوص وی و همچنین اکثر افراد خانواده وی در لاهور زندگی می‌کنند.

دادگاه عالی پاکستان در این خصوص اعلام کرد: اگر چه زندان ادالیه برای مجرمانی چون نواز شریف در نظر گرفته شده است ولی دادگاه در حرکتی انسان دوستانه درخواست خانواده شریف را می‌پذیرد.

گفتنی است نواز شریف روز گذشته در پرونده کارخانه استیل العزیزیه محکوم به 7 سال زندان شد، این کارخانه توسط فرزند نواز شریف در ایام تبعید او به عربستان ساخته شده بود ولی تحقیقات دادگاه نشان داد که کارخانه متعلق به شخص نواز شریف است و محل تامین سرمایه اولیه کارخانه غیر قانونی بوده است.

انتهای پیام/.

R36461/P36446/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "پاکستان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار پاکستان اخبار پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۸۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرف دانشجویان آمریکایی از خادمان حرم‌های شریف بیشتر است

محمد جواد ظریف نوشت: دانشجویان معترض آمریکایی که توسط نیروهای امنیتی ایالات متحده سرکوب می‌شوند در دفاع از مردم فلسطین بر خادمان حرم‌های شریف، شرف دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد جواد ظریف، وزیر سابق امور خارجه کشورمان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «دانشجویان معترض آمریکایی که توسط نیروهای امنیتی ایالات متحده سرکوب می‌شوند در دفاع از مردم فلسطین بر خادمان حرم‌های شریف، شرف دارند. دولت‌ها بر اساس کنوانسیون نسل کشی ۱۹۴۸ موظف به اتخاذ اقدامات لازم برای جلوگیری از نسل کشی هستند و نه تشویق نسل کشی از طریق عادی سازی با مجرمان.»

کد خبر 750945

دیگر خبرها

  • امیر تتلو در زندان قرآن و نهج‌البلاغه می‌خوانَد | او تمام ‌ماه رمضان را روزه گرفت و برنامه محفل که در شب‌های ‌ماه رمضان پخش می‌شد را نگاه کرد!
  • رقص چشم‌نواز حامد آهنگی با آهنگ عربی مقابل چشمان مردم +ویدئو
  • ترامپ: حاضرم به زندان بروم
  • کاری که زنان با دختر دف‌نواز کردند! فرزند مطهری : «من مخالفتی نداشتم برخی زنان گفتند نباید دف بزند» می‌گویند لاک غلیظ داشته است (فیلم)
  • پاکستان: نه پایگاه نظامی به آمریکا داده و نه خواهیم داد
  • ترامپ: زندان را ترجیح می‌دهم
  • طبیعت چشم‌نواز دورود لرستان + فیلم
  • شرف دانشجویان آمریکایی از خادمان حرم‌های شریف بیشتر است
  • پاسخ غیرمنتظـره علی مطهری به جنجال اخراج دختر دف‌نـواز | فیلـم
  • نتانیاهو از رفتن به زندان جان به در برد