Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوانمسردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح در گفتگو با خبرنگار حوزه نظام وظیفه گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص انتشار خبری مبنی بر درآمد تقریبی طرح جریمه مشمولان غایب اظهار کرد: نخستین هدف از اجرای طرح جریمه مشمولان غایب، تعیین تکلیف مشمولان غایب و کاهش آمار آن‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: آمار و اطلاعات نشان می‌دهد با وجود اینکه تعداد موالید ذکور و به تبع آن مشمولان اعزامی کاهش یافته است، اما تعداد مشمولان غایب افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است.

سردار کمالی ادامه داد: در مرحله نخست اجرای طرح جریمه مشمولان غایب تعداد قابل توجهی ثبت نام کردند، اما برای واریز جریمه خود هنوز اقدام نکردند و آمار ۵۰۰ هزار شرکت کننده در این طرح صحت ندارد، در نتیجه این هدف نه تنها تحقق نیافت، بلکه نتیجه عکس هم داشت.

سردار کمالی با اشاره به هدف دوم از اجرای طرح جریمه مشمولان غایب بیان کرد: برعکس نظر نویسنده متن که با توجه به اینکه افراد فوق ۸ سال غیبت داشته و اکثرا متأهل و دارای فرزند بودند و از تخفیف برخوردار شدند، در نتیجه متوسط ۱۵ هزار برای هر نفر صحت ندارد و در مجموع درآمد مورد ادعا صحت ندارد.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح در خصوص هدف سوم طرح جریمه مشمولان غایب و هزینه مبالغ فوق برای بهبود وضع سربازان گفت: این هدف هم تحقق پیدا نکرد، خوب است نویسنده خبر بررسی کند چه میزان از مبلغ فوق برای سربازان اختصاص یافته است.

سردار کمالی تصریح کرد: در نتیجه طرحی که هیچکدام از اهدافش تحقق نیافته، چرا باید ادامه یابد؟. این طرح تبعیض آمیز باعث شده است ارتکاب غیبت افزایش پیدا کند و مشکلاتی برای نیرو‌های مسلح و خانواده‌ها ایجاد شود.

وی در پایان افزود: معمولا وقتی طرح شکست خورده‌ای در حال توقف است، عده‌ای خاص که از آن منتفع می‌شوند با آمار سازی به دفاع از آن می‌پردازند.

منبع: فردا

کلیدواژه: طرح جریمه مشمولان غایب سردار کمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۹۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه امداد و نجات بندر کری کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرنگار مهر، احسان ایزدپناه صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگارن ضمن تبریک فرارسیدن هفته هلال احمر اظهار کرد: یکی از مطالبات مردمی محور ساحلی شهرستان تنگستان ایجاد یک پایگاه امدادی بود که با مشارکت خیر این مهم امروز در اولین روز از هفته هلال احمر با حضور خانواده کمالی خیر محترم و مسؤلین منطقه کلنگ زنی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر افزود: با درایت و برنامه ریزی های رئیس جمعیت هلال احمر ناوگان خودروی و لجستیکی هلال احمر نیز تجهیز شده است که این موضوع در ارائه هرچه بهتر خدمات امدادی به مردم نقش مؤثری دارد.

ایزدپناه با اشاره به اهدا زمین توسط خانواده کمالی، خیر گرامی گفت: ما در انجام مأموریت‌های محوله خود بویژه در توسعه زیرساختی پایگاه‌ها قدردان این خیران عزیز هستیم.

وی با اشاره به افزایش تعداد پایگاه‌های امداد و نجات در استان خاطرنشان کرد: همکاران ما در معاونت امداد و نجات با بررسی‌های تخصصی و میدانی خود در صدد پوشش بیشتر و اخذ مجوز گسترش و افزایش پایگاه‌های امدادی در استان هستند که امیدواریم سازمان‌های همکار نیز در این مسیر ما را همراهی کنند.

گفتنی است محور مواصلاتی دلوار - دیر یکی از محورهای پرتردد و همچنین در حاشیه دو بندر تجاری و صیادی قرار دارد.

کد خبر 6099310

دیگر خبرها

  • ۲۸۰۰ نیروگاه کوچک مقیاس در کشور راه اندازی شد
  • لیست رئال مادرید برای تقابل با بایرن مونیخ؛ فقط آلابا غایب است
  • پایگاه امداد و نجات بندر کری کلنگ‌زنی شد
  • پاسخ موشکی روسیه به تهدید اعزام نیرو به اوکراین
  • اما و اگرهای قانون سربازی؛ پاسخ به شبهات اصلی خانواده‌ها
  • حضور غایب بزرگ پارسال در نمایشگاه کتاب امسال
  • اما و اگرهای قانون سربازی
  • پورموسوی: برخوردها متفاوت است/ داوری نباید شبهه ایجاد کند
  • تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک
  • پاسخ به شبهه قرآنی تحلیلگر اسرائیلی در توجیه غصب سرزمین فلسطین