Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، علیرضا خامسیان با بیان اینکه جشواره عکاسی از پرندگان مهاجر در روزهای چهارم الی یازدهم آذر با شرکت بیش از ۱۰۰ نفر در دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار شد، گفت: از تعداد ۱۰۰ شرکت کننده در این جشواره ۷۶ نفر آثارشان را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که هیأت داوران در دو بخش عکاسی موبایل و عکاسی حرفه‌ای نفرات اول تا سوم را با وسواس و دقت بسیار انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: در بخش عکاسی موبایل خانم‌ها آرزو کریمی، مرجان موسوی و مریم نراقی به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب شدند. در بخش حرفه ای نیز آقایان محمد حسنی، مهدی حیدر و موسی الرضا رضاییان به ترتیب نفرات اول تا سوم انتخاب شدند. همچنین در این بخش از سرکار خانم سپیده برازنده تقدیر می‌شود.

 خامسیان با اشاره به استقبال خوب بانوان از این جشنواره تصریح کرد: شرکت کنندگان در این جشنواره صرفاً از استان تهران نبودند و از دیگر شهرهای ایران در این جشنواره شرکت کردند و برگزیده سوم بخش حرفه ای از شهرستان شاهرود هستند.

 دبیر اجرایی جشنواره عکاسی از پرندگان مهاجر دریاچه شهدای خلیج فارس همچنین خاطر نشان کرد: هیأت داوران برای نمایشگاه عکس از آثار رسیده ۲۸ اثر در بخش عکاسی حرفه ای و ۸ اثر ارسالی در بخش عکاسی موبایل انتخاب کردند.

 وی با بیان اینکه نیمی از شرکت کنندگان در جشنواره عکاسی از بانوان بودند، گفت: طی مراسم ویژه‌ای و با حضور شهردار محترم منطقه ۲۲ و اعضاء شورای شهر تهران و مدیران شهری جوایز برگزیدگان به آنها اهدا خواهد شد.

 خامسیان در پایان از زحمات اعضای هیأت داوران، مریم قهرمانی زاده، احسان رأفتی و امیر گلی پور قدردانی کرد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۹۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز

آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به میزبانی استان البرز در مرکز تربیت مربی با حضور ۳۶۰ ورزشکار در ۵ رشته ورزشی برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، بهزاد غفاری در حاشیه برگزاری این برنامه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: 360 نفر از کارکنان سازمان فنی حرفه‌ای سراسر کشور در پنج رشته‌ فوتسال، والیبال، دارت، شطرنج و تنیس روی میز به میزبانی اداره کل آموزش و فنی حرفه‌ای استان البرز رقابت می‌کنند.

وی برگزاری جام شهدای مهارت در استان البرز با بیان اینکه یکی از الزامات ایجاد نشاط و انگیزه در بین کارکنان، ورزش است، عنوان کرد: این مسابقات از چهارم تا ششم اردیبهشت برای بانوان و سیزدهم تا شانزدهم اردیبهشت‌ماه در شهرستان کرج برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز برگزاری این جام را در استان مثبت ارزیابی کرد و گفت: شناسایی و کشف استعدادهای برتر ورزشی از مزایای چنین مسابقاتی بوده و فرصتی مناسب برای توسعه ورزش و گسترش فرهنگ تعالی ورزش است.

وی با بیان اینکه دو نفر البرزی در رشته دارت ویژه آقایان در این رویداد ورزشی شرکت کرده‌اند، افزود: استان البرز برای اولین بار میزبان این مسابقات است.

غفاری با اشاره به هزینه‌های بالای باشگاه‌های ورزشی، از مسئولان درخواست کرد تا امکانات ورزشی بیشتری با هزینه کم یا رایگان در اختیار کارمندان این اداره‌کل قرار دهند تا بتوان هم سلامت کارکنان را ارتقا داد و هم در مسابقات کشوری به موفقیت‌های چشمگیرتری برسیم.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان البرز در ادامه به تعداد شرکت‌کنندگان در رشته‌های ورزشی بانوان اشاره کرد و افزود: در این مسابقات 12 نفر در رشته شنا، دارت، تنیس روی میز هر کدام 6 نفر به طور جداگانه و 7 تیم والیبال برای بانوان در این جام شرکت کرده‌اند که در مجموع 130 نفر در این مسابقات به رقابت می‌پردازند.

وی تعداد شرکت‌کنندگان آقا در این مسابقات را 230 نفر عنوان کرد و گفت: در رشته شنا 15 نفرف در رشته‌های دارت، تنیس روی میز هر کدام 6 نفر به طور جداگانه و 8 تیم والیبال و 8 تیم فوتسال آقایان در این جام شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج
  • آغاز به کار دومین جشنواره عکاسی در سنندج
  • تالاب کجی نمکزار نهبندان ۳۰ درصد آبگیری شد
  • آبگیری ۳۰ درصد از تالاب کجی نمکزار نهبندان
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • میزبانی تالاب قره گُل بوکان از پرندگان مهاجر و بومی
  • تالاب قره گل بوکان میزبان پرندگان مهاجر و‌ بومی
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد
  • انتخاب سه کارگر فارس به عنوان نخبه ملی کشور