Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو باشگاه بزرگ انگلیسی به همراه باشگاه رم وضعیت ستاره ۱۹ ساله تیم فوتبال ترابزون‌اسپور را زیرنظر دارند. ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، سایت «فوتبال آره‌نا» ترکیه خبر داد دو باشگاه منچسترسیتی و لیورپول خواهان به خدمت گرفتن عبدالغدیر عمر، هافبک 19 ساله تیم فوتبال ترابزون‌اسپور هستند و رقم مدنظر این باشگاه ترکیه‌ای برای فروش این بازیکن را جویا شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کنار این دو باشگاه انگلیسی همچنین باشگاه رم خواهان جذب این هافبک ترکیه‌ای است.

عبدالغدیر عمر که هم‌تیمی وحید امیری و سیدمجید حسینی در ترابزون‌اسپور است، سابقه بازی در تیم‌های زیر 17 سال، زیر 19 سال و زیر 21 سال با پیراهن ترکیه را دارد. از این هافبک 19 ساله که بازیکن خوش‌تکنیکی است، به عنوان یکی از ستاره‌های آینده‌دار فوتبال ترکیه یاد شده است.

دومین تلاش ترابزون‌اسپور برای جذب بازیکن از ایران

عبدالغدیر که سومین فصل حضورش در جمع آبی‌وعنابی‌ها ترابزون را تجربه می‌کند، این فصل 32 بازی در رقابت‌های مختلف برای ترابزون‌اسپور به میدان رفته و 3 گل هم به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

R1015161/P35350/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آ اس رم لیورپول منچسترسیتی سید مجید حسینی وحید امیری تیم فوتبال ترابزون‌اسپور

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آ اس رم لیورپول منچسترسیتی سید مجید حسینی وحید امیری تیم فوتبال ترابزون اسپور آ اس رم لیورپول منچسترسیتی سید مجید حسینی وحید امیری تیم فوتبال ترابزون اسپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۹۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم

روماریو، اسطوره فوتبال برزیل و مهاجم سابق بارسلونا در 58 سالگی برای باشگاهی در برزیل به میدان خواهد رفت.

دانلود (5.6MB)

دیگر خبرها

  • آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم
  • مدیرعامل مس رفسنجان: مشخص شد مشکل تیم بازیکنان نبودند/ با نویدکیا در فصل آینده به دنبال تیمی خوب هستیم
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم
  • پروژه‌ای بزرگ برای تبدیل شدن به تیمی مدعی در انگلیس؛ چرا آستون ویلا با گزینه مربیگری بایرن و لیورپول دنبال جاه طلبی است؟
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند
  • گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!