Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا، رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ثبت اسناد و املاک سیستان و بلوچستان در سالن شهید بهشتی دادگستری سیستان و بلوچستان، ضمن تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی شاهرودی اظهار کرد: خدمات تلاش ها و فکر باز مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی در تمامی عرصه های خدمتی به ویژه در زمان خدمت در دستگاه قضایی بسیار ارزشمند بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی افزود: امروز دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران دستگاهی کارامد و پر تلاش است که می تواند الگوی خوب و مناسبی برای کشورهای اسلامی و منطقه باشد.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی با بهره‌گیری از احکام اسلامی و قوانین حقوقی و کیفری اسلام توانسته بسیار خوب عمل کند.

حمیدی گفت: نه تنها دستگاه قضایی بلکه همه سازمان های تابعه دستگاه قضایی امروز از یک ساختار خوب تشکیلات خوب با بهره گیری از فناوری نوین اطلاعات خدمات ارزشمندی را ارائه می دهند.

حمیدی ادامه داد: سازمان ثبت اسناد و املاک از سازمان های تابعه قوه قضاییه است که خدمات الکترونیک بسیار خوبی در این سازمان ارائه شده و باعث ایجاد تحولی عظیم در این مجموعه شده است.

رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: سیستان و بلوچستان نیز همگام با دولت و سیاست های قوه قضائیه و ثبت اسناد کشور در کنار استان های برخوردار کشور موفقیت های بسیار خوبی را کسب کرده است.

وی تاکید کرد: در بازدید های میدانی که انجام می‌دادیم شاهد رشد روز افزون خدمات در اداره  ثبت اسناد و املاک استان بودیم که حتی تشکر و قدردانی دارد و امیدواریم این خدمات بیش از پیش تقویت شود.

در ادامه از زحمات شهریاری مدیرکل سابق ثبت اسناد و املاک استان  قدردانی و آقای محمد رضا ابراهیمی به عنوان مدیر کل ثبت اسناد و املاک سیستان و بلوچستان معرفی شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان سیستان و بلوچستان دولت سیستان و بلوچستان کشورهای اسلامی معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۹۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر

 روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان، مجتبی میرحسینی در اتاق جلسات ادره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان با معتمدین معین ایثارگر این استان دیدار و گفتگو کرد. 

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان نقش معتمدین معین ایثارگر را در ایجاد ارتباط دو سویه، انعکاس مشکلات ایثارگران در تمام زمینه‌ها و تسریع در رفع آن بسیار مهم دانست.

  میرحسینی در ادامه افزود: معتمدین معین ایثارگر از بَتن جامعه ایثارگران و از معتمدین و نخبگان ایثارگر انتخاب و معرفی می‌شوند، تا در راستای ارتباط با خانواده معظم شهدا، ارائه خدمات به ایشان، ارائه مشاوره و انتقال مسایل این عزیزان، بنیاد شهید و امور ایثارگران را در خدمت‌رسانی، تکریم و تجلیل از خاندان شهدا و ایثارگران یاری رسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر
  • پیگیری ترک فعل دستگاه‌ها در حوزه حدنگاری کرمان
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • ترک فعل دستگاه‌ها در حوزه حدنگاری بدون اغماض پیگیری می‌شود
  • شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان
  • سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • صدور هشدار نارنجی ‌هواشناسی در سیستان و بلوچستان
  • انتصاب مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری سیستان و بلوچستان
  • آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان برای ترمیم خسارت‌ها در جنوب سیستان و بلوچستان