Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود آسیابی‌زاده، رئیس فناوری و مکانیزاسیون کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی اردبیل گفت: امسال از محل خط اعتباری فوق 42 میلیارد و 500 میلیون تومان برای تجهیز ناوگان مکانیزاسیون کشاورزی استان اردبیل اختصاص یافته است.

وی اظهار داشت: در راستای برنامه ها و سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی در بخش مکانیزاسیون کشاورزی و در راستای توسعه و تقویت مکانیزاسیون تجهیز و نوسازی ناوگان ماشین آلات موجود کشور در دولت تدبیر و امید با همت وزیر جهاد کشاورزی خط اعتباری‌ ویژه با نام خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی طی 6سال گذشته نهایی و عملیاتی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فناوری و مکانیزاسیون کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بیان کرد:‌ علی‌رغم تمامی مشکلات موجود امسال از جمله افزایش شدید قیمت ماشین آلات کشاورزی ناشی از نوسانات قیمت ارز، خوشبختانه با همت و تلاش صورت گرفته و با پیگیری‌های مستمر ریاست سازمان جهاد کشاورزی اردبیل و مساعدت ویژه مدیریت بانک کشاورزی استان درپایان آذرماه سالجاری شاهد جذب بسیار مطلوب و بالای 90 درصدی از اعتبارات فوق بودیم که در مقایسه با 5سال گذشته و مدت مشابه از یک رشد بسیار مطلوب و بالایی برخوردار است.

آسیابی‌زاده بیان کرد:‌ در سایه جذب این اعتبارات نزدیک به یک هزار دستگاه انواع ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی وارد عرصه کشاورزی استان اردبیل شده است.

وی افزود:‌ با توجه به فرصت سه ماهه تا پایان امسال و  قرار گرفتن در فصل سرد سال که امکان پیگیری پرونده‌های تسهیلاتی و بانکی که توسط متقاضیان را بیشتر فراهم می‌کند و در پایان امسال علاوه بر جذب کامل تسهیلات اختصاصی استان، با پیگیری‌هایی که صورت خواهد گرفت اعتبارات مازاد بر سهمیه اخذ و جذب خواهد شد.

انتهای پیام/ح

جذب 90 درصدی اعتبارات مکانیزاسیون کشاورزی در اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشاورزی اعتبارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۹۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تولید امسال تخم چشم زده ماهی قزل‌آلا در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی اصفهان گفت: پیش بینی می‌شود امسال بیش از ۱۰۰ میلیون قطعه تخم چشم زده با هدف اصلاح و بهبود نژاد در استان اصفهان تولید شود.
محمدرضا عباسی با اشاره به اینکه تخم چشم‌زده ماهی قزل‌آلا به‌عنوان یک محصولاستراتژیک و راهبردی در تامین گوشت سفید است، افزود: سال گذشته حدود ۹۰ میلیون تخم چشم زده در استان اصفهان تولید شده است.
وی با بیان اینکه تخم چشم زده ماهی قزل‌آلا از جمله محصولاتی است که کشور‌های زیادی خریدار آن هستند، گفت: سال گذشته برای نخستین بار ۹۰۰ هزار قطعه از این محصول به تاجیکستان و افغانستان صادر شد.
عباسی ادامه داد: تولید انواع ماهیان خوراکی در استان اصفهان در یک سال اخیر در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن پنج درصد افزایش یافت و به بیش از ۱۰ هزار تُن رسید.
بر اساس سند امنیت غذایی در افق سال ۱۴۱۱ وزارت جهاد کشاورزی، تولید ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تُنی آبزیان در کشور برنامه‌ریزی و سهم هریک از استان‌ها نیز ابلاغ شده است.

دیگر خبرها

  • تعیین و اختصاص ردیف اعتبار ملی برای طرح جامع آبرسانی البرز
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • آبرسانی روستاهای لرستان با اختصاص اعتبار ۴۰۰میلیاردتومان طی امسال
  • اختصاص ۹۸ میلیارد ریال برای طرح‌های آبرسانی کشاورزی گناباد
  • ناوگان اورژانس دیر با کمک خیرین تجهیز می‌شود
  • آغاز تولید امسال تخم چشم زده ماهی قزل‌آلا در اصفهان
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت
  • جذب اعتبارات برای جبران خسارات سیل اخیر
  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل