Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، مولوی گرگیج با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع جهادگران بیان داشت: از نظر من این دیدار فواید بسیاری برای بسیجیان داشته است ، در واقع بسیج امانتی است که امام بزرگوار به دست جوانان ما داده و گفتگو با بسیجیان این سرزمین باعث قوت قلب این جوانان خواهد بود.این امانت نسل به نسل  دست جوانان این مرز و بوم خواهد چرخید و این خواسته ی امام بزرگوار بود  که نام بسیج هیچگاه کمرنگ نگردد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تاکید بر اقتصاد مقاومتی به عنوان گره گشای مشکلات کشور اظهار کرد: با توجه به گفته های رهبر معظم انقلاب اقتصاد مقاومتی میتواند به عنوان امید بخش عمل کند ولی بعضی از دستگاه ها در بعضی زمینه ها دچار ناامیدی شده اند. امام خمینی (ره) همیشه تاکیدشان بر این بود که در صحنه عمل اقتدارمان را نشان دهیم  و بسیج به عنوان موتور پیشبرنده ی اهداف انقلاب می تواند این امر را محقق نماید. 

خادم گروه جهادي شهيد جنگي زهي ضمن اشاره به مقاومت به عنوان تنها راه پیروزی گفت:به نظر من با مشکلاتی که امروز در جامعه شاهد آن هستیم  تنها راه مقابله با دشمن، مقاومت در برابر تحریم های اقتصادی و خالی نگذاشتن میدان برای دشمن است. البته ملت ایران در طول سالهای پس از انقلاب ثابت کرده در هر شرایطی پشت سر رهبر عزیزمان بوده و این بار نیز مقاومت مردم مشت محکمی بر دهان آمریکا و دیگر کشوران متجاوز خواهد بود. 

مولوی یوسف گرگیج با تاکید بر لزوم حفظ وحدت بین مسلمانان شیعه و سنی اشاره داشت: تمام تلاش دشمن برهم زدن این وحدت و یکپارچگی است اما مسلمانان با تکیه بررهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب نقشه های شوم دشمن را سالهاست که ناکام گذاشته اند و با همدلی و تبعیت ازاهداف ترسیم شده توسط رهبر عزیز به راه خود مستحکم ادامه خواهند داد.

در پایان این فعال جهادی گفت: مسئولین باید بدانند تشکیل گروه های جهادی متشکل از علمای شیعه و سنی، همچون گروهی که ما راه اندازی کرده ایم علاوه بر محرومیت زدایی منجر به هم افزایی بیشتر مسلمانان خواهد شد و این نمونه بارز وحدتی است که رهبرانقلاب در بیاناتشان به آن اشاره داشتند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۹۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طنین موسیقی لرستان در تالار وحدت

گروه موسیقی «همنوازان باربد» به خوانندگی حشمت رجب‌زاده ۱۰ اردیبهشت در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد رودکی، گروه موسیقی «همنوازان باربد» به سرپرستی مبین سلوکی و تهیه کنندگی موسسه فروغ فلق، شامگاه دوشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ ماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

قطعات این اجرا منتخبی از معروف‌ترین آثار حشمت رجب‌زاده، قطعات جدید و تصانیف خاطره‌انگیز و کهن قوم لر نظیر «روزگار آشنایی»، «دل سر به هوا»، «ای دوست»، «رنگ شادی»، «نازارم» و «دالکه» است که تنظیم آنها را مبین سلوکی به عهده داشته است.

میلاد مرادی و پیام یکتا (کمانچه)، محمد انوری (کمانچه آلتو)، مبین سلوکی و رضا کرمی (تار)، محمد یخچالی (سنتور)، میلاد جمشیدی (سرنا)، آرمان فلاح (عود)، سهیل قدمی (نی)، حافظ آهنگری (گیتار بیس)، ماهور زمانه‌پور (پرکاشن) و رامین ملکی (دف و دهل) نوازندگان همنوازان باربد را تشکیل می‌دهند.

کنسرت گروه موسیقی همنوازان باربد ۱۰ اردیبهشت در تالار وحدت برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طنین موسیقی لرستان در تالار وحدت
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است
  • از «گشت ارشاد» تا «طرح نور» فقط دو نوروز فاصله افتاد/ برای زنان پرونده قضایی تشکیل می‌شود؟
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس