Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان کشور از تحصیل ۷۰ هزار دانشجو خبر داد و گفت: تلاش می‌شود با برنامه‌ریزی نیاز آموزش و پرورش از طریق دانشگاه فرهنگیان جبران شود. ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، رضا کچوئیان ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: بهبود در بحث کیفیت و ورود دانشجو در دستور کار دانشگاه فرهنگیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: درحال حاضر بالغ بر 70 هزار دانشجو در مراکز تربیت معلم مشغول به تحصیل هستند و تلاش می‌شود با برنامه‌ریزی کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش رفع می‌شود.

مشکل کمبود معلم در ایلام وجود ندارد+فیلمتهران| مشکل کمبود معلم در شهریار وجود نداردورودی‌های جدید دانشگاه فرهنگیان کمبود معلم در استان یزد را جبران می‌کند

سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: از تاسیس مراکز تربیت معلم در کشور تا امروز 100 سال می‌گذرد و تلاش داریم در مسیر توسعه تحول دانشگاه فرهنگیان و به تبع آن آموزش و پرورش قدم برداریم.

هرگونه رشد باید از آموزش و پرورش آغاز شود

آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی نیز در این دیدار اظهار داشت: دانشگاه فرهگیان تنها جایی است که امید به اصلاح است و امید به اینکه نسل‌های آینده را بتواند نجات دهد.

وی با بیان اینکه اگر علم باشد و دین به آن جهت ندهد آتش است افزود: ماهیت دانشگاه فرهنگیان و مابقی دانشگاه‌ها متفاوت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: معلمان باسواد و مربیان با اخلاق می‌توانند آینده کشور را به سمت مطلوب رقم بزنند و هرچه در این راستا ضعیف باشیم در توسعه هم ضعیف خواهیم بود.

وی گفت: برای انتقال هر علمی از ناحیه معلم کافی است که علم و مهارت را بیان کند اما در زمینه مسائل تربیتی اینگونه نیست چون علاوه بر مهارت و تبیین درست باید آن تربیت، اخلاق و فرهنگ در عمل معلم آموزنده باشد و هرگونه رشد باید از آموزش و پرورش آغاز شود.

انتهای پیام/ن

R41348/P1361/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۰۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است

رئیس جمهور گفت: آموزش و پرورش ناظر بر عموم رفع دغدغه‌هایی است که امروز دغدغه‌مندان، آسیب‌شناسان، جامعه‌شناسان و خانواده‌ها دارند، لذا مسئله آموزش و پرورش نه مسئله‌ای با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است و هدف انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب فرهنگی برای ارتقا و اعتلای فرهنگ، ساخت انسان‌ها، ساخت جامعه قرآنی و نمونه با کمک و محوریت آموزش و پرورش، معلم و مدرسه ممکن است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز _ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت_ در آستانه روز معلم، در دیدار جمع زیادی از فرهنگیان و در آیین تجلیل از معلمان نمونه کشوری، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع فرهنگیان، معلمان و آینده‌سازان کشور، صمیمانه از تلاش همه مربیان و معلمان قدردانی کرد و روز معلم را به همه معلمان و دست‌اندرکاران آموزش و پرورش تبریک گفت.

رئیس جمهور نهاد تعلیم و تربیت را موضوعی بسیار با اهمیت توصیف کرد که باید همواره مورد توجه دولتمردان، معلمان، مربیان و خانواده‌های گرامی باشد و گفت: موضوع تعلیم و تربیت اساس ساختن کشور، صیانت از جامعه، رشد فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، آسیب‌شناسی و آسیب‌زدایی از جامعه و اساس برای ارتقای نسل‌ها است.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه تعلیم و تربیت ناظر به رفع همه آسیب‌هایی است که امروز جامعه را رنج می‌دهد، افزود: آموزش و پرورش ناظر بر رفع دغدغه‌هایی است که امروز دغدغه‌مندان، آسیب‌شناسان، جامعه‌شناسان و خانواده‌ها دارند، لذا مسئله آموزش و پرورش نه مسئله‌ای با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است و هدف انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب فرهنگی برای ارتقا و اعتلای فرهنگ، ساخت انسان‌ها، ساخت جامعه قرآنی و نمونه با کمک و محوریت آموزش و پرورش، معلم و مدرسه ممکن است.

تکمیل می‌شود ….

کد خبر 749054

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده کمبود نیروی انسانی نداشته باشیم
  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • پایان چالش کمبود معلم از مهرماه امسال
  • اجرای طرح هویتی در خیابان معلم
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • استخدام دانشجویان دانشگاه‌ها در آموزش و پرورش/جزییات طرح راتبه معلمی
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش