Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی این انجمن در گزارش روز سه شنبه خود بیان کرد: کلیه های زنده یاد کارگر به بیماران کلیوی 54 ساله از کهگیلویه و بویراحمد و 62 ساله از دوکوهک شیراز اهدا شد.
همچنین کبد مرحوم کارگر به بیمار کبدی 33 ساله از خوزستان و پوست و قرنیه او به چند بیمار نیازمند پیوند قرنیه و پوست اهدا شد.
انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی و بخش پیوند اعضای بیمارستان نمازی شیراز با قدردانی از خانواده شادروان محمد امین کارگر از هموطنان درخواست کرد برای دریافت کارت اهدای عضو به این انجمن و همچنین اهدای خون به سازمان انتقال خون فارس مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


6113 /6118
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها انتقال خون اهدای عضو پوست خانواده کهگیلویه و بویراحمد جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۰۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال خون لرستان سه رتبه نخست کشوری را کسب کرد

 دکتر علی سوری اظهار داشت: سال گذشته ۷۳ هزار و ۸۱۹ نفر برای اهدای خون به پایگاه‌های لرستان مراجعه کرده‌اند.
وی افزود: از مجموع افرادی که جهت اهدای خون به پایگاه‌های انتقال خون استان مراجعه کرده‌اند ۶۱هزار و ۶۸۳ نفر موفق به اهدای خون و ۵۱۶ نفر اهدای پلاکت آفرزیس شدند. 
وی گفت: سال گذشته از مجموع اهدا کنندگان خون ۱۲هزارو ۲۹۲ نفر اهدا کننده بار اولی به جمع اهدا کنندگان خون استان اضافه شدند و سال گذشته ۴ هزار و ۵۹۸ جوان با بازه سنی ۱۸ تا ۲۵ سال به پایگا ههای انتقال خون استان مراجعه کرده اند و  یکی از رویکرد‌های سازمان انتقال خون در سال جدید افزایش اهدا کنندگان جوانان و بانوان است، با برنامه ریزی و کمک اصحاب رسانه شاهد افزایش حضور جوانان و بانوان اهدا کننده خون باشیم. 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان دزفول
  • انتقال خون لرستان سه رتبه نخست کشوری را کسب کرد
  • اولین اهدای عضو در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری
  • نخستین اهدای عضو سال‌جاری کرمانشاه جان ۳ بیمار را نجات داد
  • جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید
  • اعضای شورای شهر با اراده مردم بر کرسی نشسته‌اند
  • خیران فارس ۱۳۶ تفاهم نامه به ارزش ۵۴۳ میلیارد تومان منعقد کردند
  • حیات دوباره ۳ بیمار با اهدای اعضای بانوی مرگ مغزی
  • اعضای بیمار مرگ مغزی از تربت حیدریه به ۶ نفر زندگی دوباره بخشید
  • ۷۱۷۱ گیلانی در ماه رمضان امسال خون اهدا کردند