Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@12:22:34 GMT

6 ماه حبس حکم مرغدار متخلف شاهرودی

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۱۰۱۸۲

رکنا: رئیس اداره دامپزشکی شهرستان شاهرود گفت: متصدی یک واحد مرغداری در شاهرود به علت جوجه ریزی غیر مجاز به ۶ ماه حبس محکوم شد.

محمد سلیمانی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان شاهرود گفت: در اجرای طرح پیشگیری از شیوع بیماری های واگیر طیور به خصوص بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان ، متصدی یک واحد مرغداری در شهرستان شاهرود به علت جوجه ریزی غیر مجاز به شش ماه حبس محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اخذ مجوز جوجه ریزی از اداره دامپزشکی برای جوجه ریزی در واحدهای مرغداری الزامی است و متصدیان واحدهای مرغداری که اقدام به جوجه ریزی غیر مجاز با دستور دستگاه قضایی تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز به پسر 13 ساله در پشت صحنه یک سریال+عکس بین 3 مرد گیر کرده ام / به مرد پلید حق السکوت دادم تا ماجرای مرا به شوهرم نگوید اینجا کمپ ترک اعتیاد فردیس است نه اردوگاه نازی‌ها!+عکس تجاوز به دختر 13 ساله که به زیر پل رفته بود رقصیدن باران کوثری و آزاده صمدی در یک تئاتر جنجال به پا کرد + فیلم آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درگذشت+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا عکس های وحشتناک از واژگونی خونین اتوبوس دانشجویان تهران اولین فیلم از فاجعه مرگبار واژگونی اتوبوس دانشجویان تهرانی! / مرگ 7 دانشجو تاکنون خودکشی برادرم مقابل چشمانم خیلی دردناک بود / می خواهم به ترکیه بروم این راننده‌تاکسی بندر عباسی خود شیطان بود ! عکس / خودسوزی خبرنگار مسلمان در خیابان جنجالی شد چه کسی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه را کتک زد؟! بریز و بپاش 4 جوان کرجی در خانه مجردی عاقبت مرگباری داشت تخلف 11 نفر از کارکنان آموزش و پرورش در ارتباط با آتش‌سوزی دبستان زاهدان

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث حبس حکم شهرستان غیر مجاز محکوم شد عکس فیلم مرد بیمارستان پسر ازدواج قتل مشهد زندگی همسرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۰۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات کنترل آفت در ۵۰۰ هکتار از تاغزارهای شاهرود آغاز شد

کشاورزیان گفت: همزمان با شروع فصل بهار و همچنین به دلیل شرایط مناسب بارندگی و دمایی، آفت ملخ کوهاندار و شپشک در شهرستان شاهرود فعال می‌شود.

وی از شناسایی کانون‌های طغیانی این آفت خبر داد و گفت: آفت ملخ کوهاندار با پیش آگاهی به موقع در اواخر اسفند سال ۱۴۰۲ و فروردین امسال در سطح بیش از ۵۰۰ هزار هکتار از تاغزارها شناسایی شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شاهرود ادامه داد: امسال هم مانند سال گذشته برای جلوگیری از بروز خسارت‌های بیشتر به تاغزارها، عملیات کنترلی با همکاری و هماهنگی اداره حفاظت محیط زیست شاهرود و همچنین حمایت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در دستور کار قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۸ درصدی میزان جوجه‌ریزی در مازندران
  • عملیات کنترل آفت در ۵۰۰ هکتار از تاغزارهای شاهرود آغاز شد
  • نجات جوجه جغد‌ها در پاسارگاد
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • چیزی به نام مرغ هورمونی وجود ندارد
  • شهروندان فرآورده‌های خام دامی را از مراکز مجاز تهیه کنند
  • روی هر مرغ بالای ۱۰ هزار تومان ضرر می‌کنیم
  • صادرات ماهانه ۱۵ تا ۲۰ هزار تن مرغ به بازار‌های هدف
  • جوجه ریزی در مرغداری سیستان و بلوچستان ۱۷ درصد افزایش یافت