Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: صبح امروز یک دستگاه تانکر نفتکش پس از واژگونی در محور اسلام آبادغرب- حمیل منفجر شد که البته با حضور به موقع پلیس و خارج کردن سریع راننده خوشبختانه آسیبی به کسی نرسید.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان سرهنگ محمد حیدری اظهار داشت: این حادثه حدود ساعت ۹ صبح امروز (سه شنبه - ۴ دی) در محل فرودگاه اضطراری واقع در ۱۰ کیلومتری محور اسلام آبادغرب به حمیل رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این حادثه ابتدا تانکر نفتکش بر اثر ترکیدن لاستیک جلو واژگون و راننده نیز پس از زخمی شدن در داخل کامیون حبس می‌شود.

سرهنگ حیدری یادآوری کرد: به محض وقوع این حادثه و اطلاع به پلیس، از آن جایی که احتمال انفجار وجود داشت ماموران پلیس راه حمیل در کمتر از ۵ دقیقه بر سر صحنه حاضر و با وجودی که هر لحظه امکان وقوع خطر انفجار می‌رفت به هر شکل ممکن راننده را خارج می‌کنند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه ادامه داد: هنوز لحظاتی از خارج کردن راننده تانکر نفتکش نگذشته بود که این خودرو به دلیل اشتعال موادنفتی منفجر شد.

وی با قدردانی از تلاش شجاعانه ماموران پلیس راه شهر حمیل، گفت: همکاران ما هدفی جز خدمت به مردم ندارند و برای این کار حتی جان خود را نیز فدا می‌کنند.

 انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس راه کرمانشاه سرهنگ حیدری تانکر نفت کش انفجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۰۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروسی که به عزا تبدیل شد + فیلم

بخشی رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری زرند گفت: این حادثه حوالی ساعت ۲۳:۲۵ دقیقه پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه به این سازمان اعلام شد که گروه امداد و نجات این سازمان به محل حادثه اعزام شدند و اقدام به خارج نمودن مصدوم حادثه کردند.

وی با اعلام اینکه در اثر سقوط خودرو به دهانه پل، تنها نو عروس زرندی در کابین خودرو گرفتار شده بود، افزود: نیرو‌های سازمان با همکاری اورژانس فرد مصدوم را از خودرو خارج و به مرکز درمانی اعزام کردند.

بخشی تصریح کرد: متاسفانه عروس جوان در بیمارستان و در بهترین شب زندگی خود تسلیم مرگ شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • حادثه اصفهان از خارج از کشور اتفاق افتاده است یا داخل؟
  • عروسی که به عزا تبدیل شد + فیلم
  • راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد
  • امداد و نجات جاسک ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی را در دریای عمان نجات داد
  • نداشتن رانندگی قابل پیش‌بینی، زمینه‌ساز تصادفات است
  • توقیف محترمانه خودرو یک خانم راننده توسط پلیس + فیلم
  • نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی در دریای عمان
  • نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی ‌در دریای عمان ‌‌
  • ۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند
  • واژگونی و حریق خودروی حامل سوخت قاچاق در خواف/ راننده جان باخت