Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@14:35:11 GMT

دردناک ترین خودکشی زن 26 ساله نهاوندی

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۱۱۱۵۱

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: یک زن 26 ساله در یکی از روستاهای این شهرستان با خوردن سم به زندگی خود پایان داد.

سرهنگ شااحمد ساکی بیان کرد: اعضای یک خانواده پس از ورود به خانه متوجه وضع نامطلوب زن 26 ساله شده و بلافاصله او را به بیمارستان علیمرادیان منتقل می کنند.

وی اضافه کرد: کادر پزشکی متوجه مسمومیت این زن می شود با این وجود تلاش برای مداوا و احیای وی بی نتیجه مانده و او جان می بازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با بیان اینکه اختلاف خانوادگی منجر به خودکشی این زن شده است، اظهار داشت: پس از تحویل جسد این زن به پزشکی قانونی با توجه به نداشتن شاکی، جسد تحویل خانواده شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

عکس های وحشتناک از واژگونی خونین اتوبوس دانشجویان تهران اولین فیلم از فاجعه مرگبار واژگونی اتوبوس دانشجویان تهرانی! / مرگ 7 دانشجو تاکنون تجاوز به پسر 13 ساله در پشت صحنه یک سریال+عکس بین 3 مرد گیر کرده ام / به مرد پلید حق السکوت دادم تا ماجرای مرا به شوهرم نگوید اینجا کمپ ترک اعتیاد فردیس است نه اردوگاه نازی‌ها!+عکس تجاوز به دختر 13 ساله که به زیر پل رفته بود رقصیدن باران کوثری و آزاده صمدی در یک تئاتر جنجال به پا کرد + فیلم آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درگذشت+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا چه کسی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه را کتک زد؟! تخلف 11 نفر از کارکنان آموزش و پرورش در ارتباط با آتش‌سوزی دبستان زاهدان قتل مشکوک راننده کامیون با 3 گلوله در آبادان این زن و مرد را می شناسید؟ / آنها در اصفهان چه می کردند!+عکس این داعشی مخوف عاشق پاستیل و مدل موهای دخترانه بود! + عکس افراد ناشناس با چاقو به مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه حمله کردند+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: پزشکی خودکشی اخبار حوادث خودکشی فرمانده انتظامی شهرستان جوان خوردن سم عکس فیلم مرد بیمارستان پسر ازدواج قتل مشهد همسرم زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۱۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر از کشف جسد غرق شده جوان ۲۸ ساله اهل شهرستان پلدختر در رودخانه سیمره بخش ماژین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از پایگاه خبری پلیس، کرم حسنی اظهار کرد: پس از اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر پیدایش جسد مردی در کنار رودخانه سیمره در بخش ماژین، بلافاصله عوامل گشت انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران انتظامی مشخص شد مرد جوانی پس از غرق شدگی در کنار رودخانه افتاده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر با بیان اینکه با تحقیقات پلیس هویت جسد شناسایی شد، ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد جسد مربوط به جوان ۲۸ ساله، اهل شهرستان پلدختر است که در داخل رودخانه دچار حادثه و غرق شده است.

حسنی با اشاره به اینکه جسد جهت تحقیقات بیشتر تحویل نیروی انتظامی شهرستان پلدختر داده شد، گفت: با توجه به فصل گرما و حضور نوجوانان و جوانان در کنار رودخانه‌ها، ضرورت دارد شهروندان از شنا کردن در مناطق پرخطر پرهیز کنند و والدین نیز فرزندان خود را از خطرات شنا در رودخانه‌ها آگاه سازند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

کد خبر 748839

دیگر خبرها

  • ببینید | لحظه دردناک مرگ گردشگر ترکیه‌ای توسط نظامیان اسرائیلی
  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • تصاویر واقعی است؛ خبری از کپسول آتش نشانی نیست!+ عکس
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین
  • روایت دردناک امدادگران از صحنه های تصادفات موتورسواران + ویدئو
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر زرند کرمان بررسی می‌شود
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود
  • اجرای آیین دو هزار ساله بیل‌گردانی