Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-16@16:23:37 GMT

آغاز مسابقات کشتی انتخابی تیم ملی

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۱۱۱۹۰

مرحله نخست رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی از صبح چهارشنبه و به مدت سه روز در سالن شهدای هفتم تیر تهران آغاز می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، تماشای این مسابقات که با حضور کشتی گیران فرنگی و آزادکار مطرح کشور برگزار می شود، برای علاقمندان به کشتی رایگان است و بلیط فروشی انجام نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   نفرات برتر این مسابقات مجوز حضور در مسابقات بین المللی کشتی جام تختی که بهمن ماه سال جاری برگزار می شود را کسب می کنند.  این رقابت ها از شبکه ورزش سیما و رادیو ورزش برای علاقمندان به صورت زنده پخش می شود.    این مسابقات با حضور کشتی گیران فرنگی و آزادکار مطرح کشور، روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه این هفته از ساعت 10 تا 14 و 16 تا 20  برگزار می شود و برنامه برگزاری مسابقات اوزان مختلف به شرح زیر است:    چهارشنبه: 57-61-70-86 کیلوگرم آزاد و 55-63-77 کیلوگرم فرنگی پنج شنبه: 79-97-125 کیلوگرم آزاد و 60-67-82-97 کیلوگرم فرنگی جمعه: 65-74-92 کیلوگرم آزاد و 72-87-130 کیلوگرم فرنگی    لازم به ذکر است این رقابت ها روز های پنجشنبه 6 و جمعه 7 دی از ساعت 17 به صورت زنده از شبکه ورزش سیما پخش می شود. 
دانلود

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مسابقات کشتی آزاد کشتی فرنگی انتخابی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۱۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ مدال طلای فرنگی‌کاران ایران در آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدهادی ساروی با شکست حریف قزاقستانی‌اش مدال طلای مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا را از آن خود کرد. او که پیش از این 9 بر صفر بالتمونخ مغول و 8 بر صفر یئول ون از کره جنوبی را برده بود، در فینال وزن 97 کیلوگرم قهرمانی آسیا مقابل یوسوف ماتسی‌اف قزاق قرار گرفت که این کشتی را 9 بر صفر برد و مدال طلای آسیا را از آن خود کرد.

تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا چهار فینالیست و یک کشتی‌گیر در رده‌بندی داشت که امیررضا ده‌بزرگی با شکست حریفش صاحب مدال برنز وزن 60 کیلوگرم شد و سعید اسماعیلی هم با غلبه بر حریف قرقیزستانی در فینال 67 کیلوگرم به مدال طلای آسیا رسید، اما محمدرضا رستمی و رسول گرمسیری فینال اوزان 72 و 82 کیلوگرم را به حریفان ژاپنی‌شان باختند.

پایان‌بخش کشتی‌های امروز برای تیم ملی فرنگی کشورمان هم فینال 97 کیلوگرم بود که ساروی این مسابقه را به سود خود تمام کرد و قهرمان آسیا شد.

در روز اول این مسابقات هم ناصر علیزاده و امین میرزازاده در 87 و 130 کیلوگرم به نشان طلا رسیدند، پویا دادمرز در 55 کیلوگرم صاحب نشان نقره شد و ایمان محمدی در 63 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

به این ترتیب شاگردان حسن رنگرز با چهار طلای اسماعیلی، علیزاده، ساروی و میرزازاده و سه نقره دادمرز، رستمی و گرمسیری و دو برنز ده‌بزرگی و محمدی و مجموع 9 مدال به کار خود در پیکارهای آسیایی خاتمه دادند.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896033

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات آسیایی
  • ۴ مدال طلای فرنگی‌کاران ایران در آسیا
  • اسماعیلی با طلای آسیا به رقابت انتخابی با قهرمان المپیک رسید
  • ایران بدون 10 کشتی‌گیر زن هم بر بام کشتی آسیا قرار می‌گیرد
  • اعزام ۳ آزادکار به قرقیزستان
  • دعوت از ۸ فرنگی کار قمی به مسابقات جام تختی
  • دعوت از هشت فرنگی کار قمی به مسابقات بین المللی جام تختی
  • رئیس مرکز ورزش دانشگاه آزاد ناظر پزشکی مسابقات انتخابی جام‌های جهانی تالو و ساندا شد
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از فردا