Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) گفت: شهدای مدافع حرم خارج از مرزها از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند. ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهر، سردار علی فضلی در حاشیه تجلیل از همسر شهید مدافع حرم ذاکر حیدری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: انقلاب اسلامی نهالی است که با خون پاک شهدا از دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آبیاری شده و حال به چهلمین سالگی پا می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه شهدای مدافع حرم بهتر از هر استاد و معلمی به ما درس ولایتمداری و آزادگی را آموخته‌اند، افزود: شهدای نظام اسلامی بالأخص شهدای مدافع حرم تماماً سند افتخارآمیز جمهوری اسلامی در مکتب دفاع از دین اسلام و مقاومت در برابر زیاده‌خواهی دشمنان هستند.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) تأکید کرد: اگر مدافعان حرم نبودند تکفیری‌ها آثاری از حرمین شرفین باقی نمی‌گذاشتند که هدف اصلی آنها بعد از عراق و سرویه، جمهوری اسلامی بود.

سردار فضلی با تأکید بر اینکه نقش شهدای مدافع حرم و دوران دفاع مقدس ضمن آن‌که انقلاب اسلامی را به پایداری رسانده، بلکه باعث شدند تا مقاومت به اهداف والای خود دست یابد، گفت: شهدای مدافع حرم با بصیرت به رشد و تعالی رسیده‌اند.

شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند

آیت‌الله جواد حاجی‌زاده، امام جمعه اهر در کنگره 1200 شهید منطقه ارسباران که در سالن دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار شد، اظهار داشت: قبل از آن‌که یادواره شهدای منطقه ارسباران مطرح شود ما یادواره 1200 شهید منطقه را در شهرستان اهر برگزار کرده بودیم.

وی با اشاره به اینکه وفات آیت‌‌‌‌الله هاشمی‌شاهرودی را از طرف مردم منطقه غیریتمند و شهیدپرور تسلیت می‌گوییم، افزود: آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی که بر اثر بیماری فوت کردند و آیت‌الله مومن در بستر بیماری هستند از ارکان اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

امام جمعه اهر اضافه کرد: تاکنون یادواره شهدای منطقه ارسباران به صورت دوره‌ای در شهرهای اهر، ورزقان، کلیبر، خداآفرین و هوراند برگزار شده است.

حاجی‌زاده با تاکید بر اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند، گفت: شهدا در دوران دفاع مقدس دین خود را به این کشور و نظام و انقلاب اداء کردند امیدواریم بتوانیم ما با گرامی‌داشت و زنده‌نگه داشتن یاد و نام شهدا در قبال فداکاری آنان ادای دین کنیم.

اشراف‌زاده هرگز با َدرد آشنا نیست

ولی‌الله کلامی زنجانی شاعر به نام کشور در کنگره 1200 شهید منطقه ارسباران در اهر اظهار داشت: وقتی اوایل پیروزی انقلاب اسلامی آقای بازرگان بر سرکار آمدند موقعی که مردم برای نام ائمه اطهار و امام راحل سه صلوات ختم می‌کردند واکنش نشان داد و گفت که چرا سه صلوات ختم می‌کنید؟ در حالی که همین صلوات‌ها همانند تیر تیزی است که یکی به چشم صهیونیست‌ها و دیگری آمریکایی‌ها را دق‌مرگ می‌کند.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم دشمنان خود به توطئه‌هایی که می‌چینند گرفتار شوند و سرداران و فرماندهان ما سلامت باشند سه صلوات هم کم است.

کلامی زنجانی بابیان اینکه مجلس قصور دارد، دولت غرور دارد ما پیروان رهبر یار از کجا بخواهیم، گفت: امام خامنه‌ای همان امام خمینی (ره) است که بعد از ایشان رهبری امت مسلمان را بر عهده گرفتند و می‌توان گفت مقام معظم رهبری رکن نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی خطاب به کسانی که اشرافی گری را در جامعه رواج می‌دهند گفت: اشراف‌زاده هرگز با َدرد آشنا نیست یعنی به عبارتی کسی که گرسنگی نکشیده چه می‌داند فقرا و مستضعفان چه دردی می‌کشند.

این شاعر انقلابی با تأکید بر اینکه وعده‌های کدخدای جهان دروغی بیش نیست پس مسئولان ما به برجام دل‌خوش نکنند، یادآور شد: آمریکا در برجام بدعهدی کرد و اروپایی‌ها که دست‌کمی از آمریکایی‌ها ندارند اکنون وقت‌کشی می‌کنند.

کتاب "فهمیده ارسباران" زندگی‌نامه و گذری بر زندگی و خاطرات شهید رحیم خلجی زاده به نویسندگی معصومه اکبرزاده. کتاب "پرواز تا ملکوت" شامل خاطرات و زندگی سردار شهید علی عباسقلیزاده به نویسندگی مهناز عبدال زاده با حضور فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) در کنگره 1200 شهید منطقه ارسباران رونمایی شد.

به گزارش تسنیم، در پایان کنگره 1200 شهید منطقه ارسباران در شهرستان اهر از همسر شهید مدافع حرم ذاکر حیدری تجلیل شد.

انتهای پیام/ش

S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۱۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۳ کشتار و جنایت دیگر را در حق فلسطینیان در این باریکه مرتکب شده است.

این وزارتخانه افزود که در این حملات ۳۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ۶۸ نفر دیگر زخمی شدند. هنوز بیش از ۸۰۰۰ نفر هم مفقود و زیر آوار هستند.

شمار شهدای جنگ علیه غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۷ هزار و ۶۴۳ نفر رسیده است. ۷۲ درصد از شهدا و مجروحان نیز زن و کودک هستند.

کد خبر 6092051 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید
  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید