Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ از سوی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی ـ فرهنگی قرآن و عترت لرستان، نرم‌افزار جامع مالی ـ آموزشی تحت ویندوز ویژه مؤسسات قرآنی، طراحی و راه‌اندازی شد.
حجت‌الاسلام مهدی امیدیان، مدیرعامل این اتحادیه گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به منظور تسهیل در روند فعالیت مؤسسات قرآنی، نرم‌افزاری به منظور ثبت اطلاعات قرآن‌آموزان، اطلاعات مربیان، دوره و صدور گواهینامه‌ها و تراز مالی طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نرم افزار مدیریتی، آموزشی ـ مالی قابلیت نصب به صورت آزمایشی برای تمامی مؤسسات قرآنی را دارد تا بتوانند طی یک دوره آزمایشی و به صورت رایگان از خدمات بانکی تا 10 تراکنش بهره‌مند شوند و پس از رضایت می‌توانند این نرم‌افزار را با تخیف حدود 50 درصد از دفتر اتحادیه قرآنی لرستان خریداری کنند.
بخشی از هزینه‌های این نرم‌افزار به همت خیرین تأمین شده است. همچنین تشکل‌های قرآنی با نصب این نرم‌افزار می‌توانند سریع‌تر به اطلاعات آماری و گزارش‌گیری از فعالیت‌ مجموعه آموزشی خود، همچنین در بخش مالی و صدور چک و اسناد مالی دست پیدا کنند.
امیدیان بیان کرد: تعدادی از مؤسسات قرآنی استان لرستان به صورت آزمایشی به مدت یک سال از این نرم‌افزار استفاده کرده و با پیشنهاد آنها سعی در برطرف کردن نقاط ضعف و ارتقای نقاط قوت و سطح کیفی این برنامه داشتیم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی قرآن اتحادیه قرآنی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۱۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، اولین نخبه قرآنی که کتابت قرآن به شیوه ای خلاقانه بر روی شمشیری به طول  سه متری را انجام داده است.
این اثرهنری از جنس چوب است و  آیات قرآن کریم با سوزن فولادی  روی آن حک شده است .
خط استفاده شده در این اثر خط نسخ است و طراحی این طرح هنری و کتابت قرآن یکسال به طول انجامید.
دومین نخبه قرآنی که در زمینه تفسیر المیزان و نوشتن آن به زبان لاتین است تجلیل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟
  • رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها بوده است
  • تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز
  • چرا باید در کسب و کار خود از نرم افزار مالی استفاده کنیم؟
  • برات الکترونیک زنجیره تامین مالی رونمایی شد
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا