Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-29@15:07:28 GMT

الحدادی در راه سویا، بتیس یا تیمی از کالچو

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۱۱۴۰۹

به گزارش وانانیوز، 

منیر الحدادی در آستانه ترک کاتالان‌ها قرارگرفته است.بازیکنی که تابستان به نظر می‌رسید به همکاری با آبی و اناری‌ها ادامه دهد، اکنون بحث انتقالش مطرح است.بنابه نوشته روزنامه اسپورت، تیم‌های سویا و بتیس در لالیگا خواهان همکاری با وی هستند.همچنین از سری آ ایتالیا نیز خبرهای مبنی بر علاقه چند تیم به گوش می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالیست که الحدادی قراردادش تا تابستان سال 2019 است و در صورتی که تا پایان فصل بماند، به عنوان بازیکن آزاد امکان انتقال خواهد داشت.

الحدادی فصل قبل به تیم آلاوس قرض داده شد که در آنجا 37 بازی کرد و 14 به ثمر رساند.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۱۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی درون تیمی جذاب شاگردان شجاعی با ۶ گل

به گزارش "ورزش سه"، هواداری ها روز چهارشنبه از ساعت ۱۲:۰۰ در زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی تهران و در قالب دو ترکیب متفاوت و در دیداری هر چند تدارکاتی اما سنگین درون تیمی به مصاف یک دیگر رفتند و در نهایت سورمه‌ای پوشان و یاران مهدی عبدی برابر بنفش پوشان و یاران داریوش شجاعیان با نتیجه چهار بر دو به پیروزی رسیدند.

هر دو گل بنفش‌ها روی پاس‌های داریوش شجاعیان و توسط کریم اسلامی و محمد دین دار به ثمر رسید و سورمه ای پوشان اما با سه گل مهدی باقری و تک گل محسن سفید چقایی که روی یک پاس گل و یک ریباند شوت مهدی گودرزی،یک ریباند ضربه بابک مرادی و دیگری نیز با توپ ربایی زننده گل به ثبت رسید، برتری شان را نشان دادند.

شاگردان شجاعی پس از پایان دیدار درون تیمی روانه استخر شدند و با تشخیص کادر فنی، پس از یک روز استراحت، تمرینات شان را از روز جمعه و جهت دیدار روز چهارشنبه هفته آینده برابر آلومینیوم پیگیری خواهند کرد.

دیدار برابر آلومینیوم بازی معوقه هفته هجدهم است که سه امتیاز آن می‌تواند هوادار را تا رده یازدهم جدول بالا بیاورد.

دیگر خبرها

  • فیلیپ لام: بایرلورکوزن قهرمان بوندسلیگا خواهد شد و این اتفاق خوبی است
  • شمشیربازی ایران؛ قطعی شدن سهمیه تیمی و سه نماینده در المپیک پاریس
  • ملاقات نیمار و سرخیو بوسکتس، هم‌تیمی‌های سابق در میامی / فیلم
  • بلندپروازی پدیده مربیگری لیگ برتر در تیمی با انتظارات بالا
  • پلی به گذشته - بریس رونالدو نازاریو با پیراهن رئال مادرید مقابل سویا (2004/3/28) / فیلم
  • اشلی کول و انتخاب تیم منتخبی از برترین هم‌تیمی‌های خود / فیلم
  • بازی درون تیمی جذاب شاگردان شجاعی با ۶ گل
  • اقبالی: سقف آروزهای فوتبالی ما کوتاه شده است/ ترکمنستانی ها چندین بار خطوط ما را شکستند
  • بازگشت صادقی با گل اروپایی و شادی رونالدویی
  • تاثیر مصرف محصولات سویا بر ریسک فاکتور‌های قلبی و عروقی دیابت نوع ۲