Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی ارتحال رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی ارتحال حضرت آیت الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
 

«إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْء»
ارتحال عالم مجاهد و فقیه عالیقدر حضرت آیت الله العظمی هاشمی شاهرودی، رئیس محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام موجب تاثر و تاسف گردید و حوزه های علمیه، ملت شریف و انقلابی ایران، جامعه اسلامی و شاگردان و ارادتمندان به ایشان را به سوگ نشاند.
آن عالم برجسته تمام عمر شریف خود را در مسیر نورانی اسلام، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه گذراند و یار دیرین امام و یاور همیشگی رهبر معظم انقلاب بود و در مسئولیت های کلان و راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله شورای نگهبان، مجمع تشخیص مصلحت، مجلس خبرگان و قوه قضائیه نقش برجسته ای ایفا نمود.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضایعه ارتحال این عالم انقلابی را به محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مراجع عظیم الشان تقلید (دامت برکاتهم)، حوزه های علمیه، ملت بزرگ و انقلابی ایران، مقلدان و شاگردان، ارادتمندان و به ویژه بیت مکرم ایشان تسلیت و تعزیت عرض می نماید و رحمت و رضوان الهی و علو درجات و حشر با سه برادر شهید و اجداد طاهرینش را از خداوند سبحان مسالت می نماید.

 

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: آیت الله هاشمی شاهرودی مجلس وحدت حوزه و دانشگاه آمریکا هفته پژوهش ایران شیراز آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی روحانی مراجع و علماء آیت الله شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تسلیت پیام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۱۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس

 به گزارش تابناک به نقل از کانال اخبار رهبر انقلاب، تصاویری از بازدید رهبر انقلاب از مانور شهادت درسال ۱۳۶۶ را مشاهده می کنید.

  مرداد ماه سال ۱۳۶۶، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از مانور شهادت که در پاسخ به حضور ناوگان دریایی آمریکا در خلیج فارس برگزار شد، بازدید کردند.

 
همزمان با حضورنظامی پرهیاهو اما ناموفق آمریکا در خلیج‌فارس برای اسکورت نفتکش‌های کویتی، مانور عظیم شهادت با رمز لبیک یا امام در پهنای خلیج‌فارس و دریای عمان – از دهانه فاو تا بندرگواتر- برگزار شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ۱۶ مرداد ضمن حضور در بندرعباس از یگانهای عمل‌کننده در این مانور بازدید نمودند.‌

 

 
 

 
 

به گزارش کانال اخبار رهبر انقلاب، مرداد ماه سال ۱۳۶۶، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از مانور شهادت که در پاسخ به حضور ناوگان دریایی آمریکا در خلیج فارس برگزار شد، بازدید کردند.

 
همزمان با حضورنظامی پرهیاهو اما ناموفق آمریکا در خلیج‌فارس برای اسکورت نفتکش‌های کویتی، مانور عظیم شهادت با رمز لبیک یا امام در پهنای خلیج‌فارس و دریای عمان – از دهانه فاو تا بندرگواتر- برگزار شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ۱۶ مرداد ضمن حضور در بندرعباس از یگانهای عمل‌کننده در این مانور بازدید نمودند.‌

 

 

 
 

دیگر خبرها

  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن
  • مراحل پایانی طرح الزام ثبت رسمی معاملات غیر منقول در مجمع تشخیص
  • مصباحی مقدم : کنترل بانک‌ها از خرداد در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد
  • بانک مرکزی از خرداد ماه بانک ها را کنترل می کند
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • الزام به تنظیم سند رسمی یک جراحی حقوقی ـ اقتصادی ـ اجتماعی
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!