Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح جدید بنکسی در ولز هفته گذشته در دیوار یک گاراژ ظاهر شد

آخرین کار هنری بنکسی در جنوب ولز مورد حمله فردی قرار گرفت که می‌خواسته به آن آسیب بزند. نگهبان این نقاشی که بر دیوار یک گاراژ در منطقه پورت تالبوت کشیده شده، این فرد را یک "ابله مست" توصیف کرده است.

به گزارش فرارو به نقل از بی بی سی، مردم محل اظهار نگرانی کرده‌اند که ممکن است این اثر هنری دوباره "از سوی کسانی که می‌خواهند به شهرت برسند" هدف حمله قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگهبانان بیشتری برای محافظت از این نقاشی دیواری گماشته شده‌اند.

گری اوون، نگهبان این نقاشی که شنبه شب فرد مهاجم را تعقیب کرد و سپس به پلیس اطلاع داد، در صفحه فیسبوکی که آن را مدیریت می‌کند، نوشته است:"یک مست ابله تلاش کرد که حصار و پوشش محافظ کار هنری بنکسی را پایین بکشد. "

کار هنری بنکسی در ولز با حصار و پوشش پلاستیکی محافظت شده است

این رویداد ساعاتی بعد از آن رخ داد که این نقاشی دیواری از سوی گروهی از مردم با یک لایه محافظ پوشیده شد و حصار محافظتی دور آن گرفته شد.

مایکل شین، بازیگر هالیوود که اهل ولز است هزینه محافظت از این اثر را پرداخت کرده است.

آقای اوون می‌گوید از این که بنکسی منطقه آن‌ها را برای خلق یک اثر هنری انتخاب کرده است، افتخار می‌کند. او در ماه اوت به بنکسی پیغامی فرستاده بود و از او خواسته بود که در این منطقه نقاشی دیواری بکشد.

این نقاشی روی دو بخش از دیوار یک گاراژ کشیده شده است. بخشی از آن کودکی را به تصویر می‌کشد که ظاهرا در حال لذت بردن از بارش برف است و، اما با دیدن بخش دیگر دیوار معلوم می‌شود که این در واقع برف نیست بلکه تکه‌های خاکستر از یک زباله‌دان آتش گرفته است.

قرار است در سال جدید برای محافظت بهتر از این اثر اقدام شود. گفته شده که این نقاشی دیواری در دو روز اول دست‌کم دو هزار بازدید کننده داشته است. بنکسی با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرامش تایید کرد که این اثر کاری از اوست.

مایکل شین، بایگر اهل ولز هزینه محافظت از اثر هنری بنکسی را پراخته است

گفته شده که این نقاشی دیواری در دو روز اول دست‌کم دو هزار نفر بازدید کرده است

این رویداد ساعاتی بعد از آن رخ داد که این نقاشی دیواری از سوی گروهی از مردم با یک لایه محافظ پوشیده شد و حصار محافظتی دور آن کشیده شد

منبع: فرارو

کلیدواژه: نقاشی دیواری بنکسی ولز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۱۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه نقاشی در حمام تاریخی شیخ سلماس

 به مناسبت گرامیداشت هفته معلم هفده نفر از هنرمندان شهرستان سلماس آثار نقاشی خود را در حمام تاریخی شیخ این شهرستان در معرض دید عموم قرار دادند.

در این نمایشگاه هنری که تا ۱۸ اردیبهشت برای بازدید عموم برپا شده است بیش از ۱۵۰ اثر نقاشی در سبک‌های رنگ روغن، سیاه قلم، تکنیک پاستیل، و نقاشی خط  به نمایش گذاشته شده و امکان خریداری و سفارش اثر‌ها برای علاقمندان امکان پذیر است.

طراحی چهره به ویژه  چهره مقام معظم رهبری، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، استاد شهریار،و شخصیتهای دینی و سیاسی موضوع اصلی آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه است.

این نمایشگاه گروهی در سه روز گذشته بیش از ۵۰۰ نفر بازدید کننده داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • برترین نقاشی دیواری سال 2023 ؛ بانوی نوازنده و خلاقیتی که نمایش می دهد(+عکس)
  • تجدید چاپ مجموعه کتاب «کودکی نامداران»
  • نمایشگاه گرافیک رایانه ای در ایوانکی
  • تشکیل زنجیره انسانی دانشجویان دانشگاه تورنتو و کانادا برای محافظت از چادر‌های همبستگی مقابل پلیس (فیلم)
  • امام صادق(ع) چگونه جان امام بعد از خود را محافظت کردند؟
  • فواید این گیاه خوراکی در کاهش وزن و حفاظت از قلب
  • برپایی نمایشگاه طراحی و نقاشی درخوی
  • برگزاری نمایشگاه نقاشی در حمام تاریخی شیخ سلماس
  • برپایی نمایشگاه تذهیب «نقش و نگار» در برج آزادی
  • ۴ ادویه ضد آلزایمر