Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه - ایرنا - سرمربی تیم کبدی پایا تردینگ آذربایجان غربی گفت: این تیم در هفته نخست مرحله نهایی رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور با برتری مقابل حریفان در صدر جدول رده بندی قرار گرفت.

نواب تازه قلعه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سیزدهمین دوره این رقابت ها با حضور هشت تیم به میزبانی تهران برگزار شد و بازیکنانم در این هفته از رقابت‌ها ابتدا 36 بر 26 از سد فتح کبودرآهنگ همدان گذشتند و سپس 54 بر 30 عقاب تالش را شکست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون کبدی، رقابت های لیگ امسال هر 2 هفته یکبار و در هفت هفته برگزار می شود و تیم های حاضر رقابت های خود را در 2 نوبت صبح و عصر /رفت و برگشت/ برگزار می کنند.
سرمربی تیم کبدی پایا ترینگ آذربایجان غربی گفت: این تیم در هفته دوم این رقابت ها مقابل تیم های فجر ساری و الوار گرمسیری اندیمشک به میدان می رود.
تازه قلعه افزود: تیم فجر ساری قهرمان فصل گذشته لیگ برتر ایران است ولی تیم آذربایجان غربی امسال در دور مقدماتی رقابت های لیگ برتر کشور با اختلاف 20 امتیاز مقابل آن به برتری رسید.
وی اضافه کرد: دور مقدماتی لیگ برتر کبدی کشور با حضور 11 تیم برگزار شد و سه تیم استقلال رامهرمز، موسسه اعتباری نور فارس و عقاب نیروی هوایی چابهار از راهیابی به مرحله نهایی باز ماندند.
تیم های دهیاری محمد آباد گرگان، فجر ساری، رعد پدافند هوایی سیستان و بلوچستان، الوار گرمسیری اندیمشک، پایا تردینگ آذربایجان غربی، فتح کبودر آهنگ همدان، عقاب تالش و میثم کاغذ دولت آباد اصفهان هشت تیم حاضر در مرحله نهایی رقابت های لیگ برتر امسال هستند.
7156/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كبدي ليگ كشور آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۲۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان ، تیم‌های صنعت مس کرمان و پیکان در دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان به مصاف هم رفتند.

در این مسابقه که در ورزشگاه شهید تجلی کرمان برگزار شد، صنعت مس کرمان به برتری ۳۰ بر ۲۶ دست یافت تا جایگاهش را در صدر جدول رده‌بندی تثبیت کرده و یک گام دیگر به قهرمانی در این رقابت‌ها نزدیک شود.

با این پیروزی تعداد امتیازات صنعت مس کرمان به  ۳۸ رسید تا اختلافش را با تیم دوم جدول به هفت امتیاز برسد.

پیکان نیز با این شکست با ۱۴ امتیاز همچنان در رتبه هشتم قرار دارد.

هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان ۱۰ اردیبهشت برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۵ هزار داوطلب گروه تجربی در آذربایجان غربی
  • کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی
  • رقابت ۲ هزارو ۵۰۰ داوطلب رشته ریاضی فیزیک در آذربایجان غربی
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان غربی
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • رقابت بیش از ۵۲ هزار داوطلب در کنکور سراسری آذربایجان غربی 
  • اولین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به پاریس رسید / استقبال در بدو ورود به ارومیه
  • اولین سهمیه تاریخ ورزش بانوان آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به المپیک رسید / استقبال از بدو ورود به ارومیه
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود