Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از مصدومان حادثه اتوبوس دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات با تشریح لحظه وقوع حادثه گفت: بچه‌ها مدام به سرشان می‌زنند و داد می‌زدند: اتوبوس ترمز بریده ...

به گزارش ایسنا، ظهر امروز یک دستگاه اتوبوس در دانشگاه علوم تحقیقات تهران دچار واژگونی شد که 9 کشته و 27 مصدوم برجای گذاشت که متاسفانه حال تعدادی از آنها نیز وخیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار ایسنا به یکی از بیمارستان‌هایی که تعدادی از مصدومان به آن منتقل شده‌ رفت تا شرح این حادثه را از زبان خود دانشجویان بازگو کند.

دختر جوانی روی تخت بستری شده بود و خانواده او نیز با چشمانی نگران دست‌های او را فشار می‌دادند. این دختر که بیش از 30 سال نیز نداشت به ایسنا می‌گوید: سوار اتوبوس که شدیم نزدیک ایستگاه کتابخانه دست اندازی بود که وقتی اتوبوس از روی آن رد شد سرعتش زیاد بود و همه بچه‌ها به بالا و پایین پرتاب شدند. پسرها داد و بیداد کردند که چقدر تند می‌روی، آروم برو اما دیدیم که سرعتش همینطور تندتر و تندتر می‌شد. من هندزفری داشتم و وقتی در آوردم دیدم بچه‌ها از جلوی اتوبوس به عقب می آیند، به سرشان می‌زنند و مدام داد می‌زنند: ترمز نمی‌گیرد ، اتوبوس ترمزش نمی‌گیره، همینطور اتوبوس سرعتش زیاد می‌شد از روی پیچ که رد شد افتاد پایین و من دیگه چیزی متوجه نشدم و وقتی چشمام رو باز کردم دیدم بیرون اتوبوسم.

مادر این دختر که در کنار او نشسته بود با چشمانی گریان و دستانی لرزان به ایسنا می‌گوید: شما نمی‌دونید چی به سر ما اومد، من از قم تا اینجا تا برسم مردم و زنده شدم. این حادثه رو کی باید جوابگو باشه، کی مسئولشه؟ جواب او مادرایی که بیرون وایسادن و بچه‌هاشون مردن رو کی میده، اصلا وقتی یادش می‌افتم حالم بد می‌شه، اون از آموزش و پرورش (آتش‌سوزی مدرسه ) و این هم از این حادثه، جان بچه‌ها مگر ارزش نداره؟

به سراغ یکی دیگر از دانشجویان مصدوم و بستری شده روی تخت بیمارستان رفتم. دانسجوی مقطع دکتری علوم تحقیقات هست، درباره لحظه حادثه به ایسنا می‌گوید: از ساختمان ابن سینا پایین می‌اومدیم، راننده گفت ترمز ماشینش نمی‌گیره ، البته اولش نگفت اما وقتی به وسطای راه رسیدیم بلند داد می‌زد که "ترمز ماشین نمی‌گیره". البته بچه‌هایی که اون ماشین رو می‌شناختند می‌گفتند که دیروز هم همین مشکل رو داشته و راننده گفته که ترمز نمی‌گیره ولی بازم امروز مسافر سوار کرده؟! سرعتش همین جوری زیاد و زیادتر می‌شد اینقدر سرعت زیاد شد که در پشتی اتوبوس باز شد و بچه‌ها که از جلو پا می‌شدن و به عقب می‌اومدن دونه دونه از اتوبوس پرت شدن بیرون و منم از در پشتی پرت شدم بیرون و دیگه نفهمیدم چی شد. اما ماشین راننده مشکل داشت و اینکه گفتند سکته کرده نیست. چون خودش گفت ترمز نمی‌گیره و خیلی بد می‌رفت.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۲۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی‌

ایسنا/خراسان شمالی معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای این استان خبر داد.

وی افزود: محور چمن بید - گلستان، قوچان - فاروج و ایرج - جاجرم - بجنورد به ترتیب بیشترین تخلفات سرعت متوسط را دارند.

ربانی اظهارکرد: محور بجنورد - ایرج - جاجرم و گرمه - سه راهی چمن بید، سه راهی پیش قلعه به راز و جرگلان بیشترین تخلف سرعت لحظه‌ای ثبت شده است.

وی ادامه داد: در فروردین امسال کمترین تخلف سرعت در محور بجنورد - آشخانه بوده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی این اداره کل، این مقام مسئول با بیان اینکه سرعت متوسط وسایل نقلیه عبوری ثبت شده در کل راه‌های استان ۸۵ کیلومتر است، تصریح کرد: محورهای خراسان شمالی به ۴۰ سامانه هوشمند ثبت تخلف سرعت مجهز است و از کاربران جاده‌ای تقاضا داریم در طول مسیر، سرعت مجاز را رعایت کنند تا سفری ایمن داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جوان بلوچ با اقدام به موقع کارشناس اورژانس ۱۱۵ مهریز نجات یافت
  • قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • مشکل آب مشهد به سرعت قابل حل است
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی‌
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت
  • مینی بوس ترمز برید و به حسینیه برخورد کرد!
  • نقص فنی در ترمز مینی بوس در هوره حادثه آفرید
  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند