Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@23:03:46 GMT

منطقه ۲۰ در شنای معلولان شهر تهران قهرمان شد

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۱۲۵۲۰

منطقه ۲۰ در شنای معلولان شهر تهران قهرمان شد

شهردار منطقه ۲۰ در مراسم اختتامیه پارالمپیاد شنا و شطرنج بانوان محلات شهرتهران که با حضور رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران برگزارشد، دسترسی یکسان تمامی اقشار جامعه به امکانات شهری را لازمه برقراری عدالت شهری برشمرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، « فرهاد افشار» در این مراسم گفت: افشار با اشاره به اینکه امروزه در بحث مدیریتی، مسئله حکمروایی خوب شهری مطرح است، افزود: یکی از مولفه های مهم در حکمروایی خوب شهری، برقراری عدالت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار منطقه ۲۰  ادامه داد: دسترسی یکسان تمامی اقشار جامعه به امکانات شهری از مهمترین مسائلی محسوب می شود که در راستای ایجاد عدالت اثر بخش است.

 

افشار، مجموعه ورزشی قمربنی هاشم(ع) در منطقه 20 را یکی از مجموعه های منحصربه فرد در کشور برشمرد و گفت: ما امیدواریم با افزایش این مجموعه های ورزشی ویژه توان یابان، بحث عدالت در حکمروایی خوب شهری تسری پید کند و بستر فعالیت های ورزشی توان یابان بیش از پیش شود.

 

وی در ادامه گفت: امیدوارم در این مسیر ورزشی که حرکت کرده اید بتوانید در ادامه راه در جایگاه ورزش قهرمانی افتخاراتی را برای کشور به ارمغان بیاورید.

 

افشار انتخاب ندا شهرزاد به عنوان رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران را از انتخاب های شایسته و بستری برای حضور بیشتر بانوان توانمند در مجموعه مدیریت شهری برشمرد.

خدمات رسانی ویژه مجموعه های ورزشی شهر تهران به توان یابان

«ندا شهرزاد» ضمن قدردانی از شهرداری منطقه 20 بابت میزبانی و برگزاری مراسم اختتامیه پارالمپیاد شنا و شطرنج بانوان مناطق 22 گانه گفت: مشارکت و استقبال توان یابان از برنامه ها و مسابقات ورزشی به ما توان می دهد تا بیش از پیش در این زمینه تلاش کنیم.

 

شهرزاد به شعار شهردار تهران مبنی بر تهران شهری برای همه اشاره کرد و افزود: یکی از اهداف انتخاب این شعار، مناسب سازی شهر تهران برای استفاده تمامی اقشار جامعه از امکانات شهری است.

 

وی مشارکت توان یابان در مسابقات ورزشی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: ما به عنوان سازمان ورزش شهرداری تهران قول می دهیم تعداد رشته ها، تنوع فعالیت ها، جشنواره ها و همایش های بیشتری را ویژه این قشر از جامعه خواهیم داشت.

 

شهرزاد با اشاره به اینکه خدمات مجموعه ورزشی قمربنی هاشم(ع) ویژه توان یابان است و به صورت رایگان می توانند استفاده کنند، افزود: دیگر مجموعه های ورزشی سازمان شهرداری تهران نیز با تخفیف ویژه پذیرای توان یابان است.

 

اختتامیه مسابقات شنای بانوان معلول در قالب پارالمپیاد محلات شهر تهران با حضور شهردار منطقه 20، سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران و تعدادی معاونان وی و 80  شناگر به میزبانی منطقه ۲۰ برگزار شد.

شرکت کنندگان در پارالمپیاد شنا در  سه گروه و ۹ کلاس و در بخش نابینایان در ۲ کلاس با یکدیگر رقابت کردند.

 

 به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20، در پایان رقابت های یادشده با احتساب مقام های به دست آمده و امتیاز شماری نتایج زیر حاصل شد:

 

منطقه 20 با 160 امتیاز قهرمان شد. منطقه 12 با 142 امتیاز مقام دوم را کسب کرد. منطقه یک با 126 امتیاز بر سکوی سوم ایستاد و منطقه 4 با 72 امتیاز عنوان چهارمی این مسابقات را به خود اختصاص داد.

 

همچنین مسابقات شطرنج با حضور 30 نفر در دو کلاس برگزار شد و مناطق یک، 12 و 14 موفق به کسب مقام شدند.

 

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: آیت الله هاشمی شاهرودی شب یلدا مراجع و علماء خبرگزاری شبستان مراجع دیدار با مراجع آمریکا چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اردبیل حسن روحانی شهرداری منطقه ۲۰ ورزش معلولان محلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۲۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی سعید صادقانی را به عنوان «سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای» منصوب کرد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به سعید صادقانی آمده است:

«با عنایت به لزوم نظارت بر حسن اجرای طرح‌های توسعه شهری و فرایندهای مرتبط با تغییر کاربری، بنا به پیشنهاد معاون محترم شهرسازی و معماری به موجب این حکم جنابعالی را که فردی متعهد متخصص و صاحب تجربه در حوزه شهرسازی و معماری هستید، به سمت سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب با نگاهی تحول‌آفرین و با بهره‌گیری از نظرات صاحبان اندیشه و با رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی در ارائه خدمت صادقانه متواضعانه و بدون منت به مردم همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از ظرفیت همکاران و کارشناسان متخصص در انجام وظایف آن اداره کل موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 747510

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال بازآفرینی شد
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه های ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال + تصاویر
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد
  • فاز سوم بوستان خضر در قم احداث می‌شود