Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر سردار داود قربانی پدر شهید مدافع حرم روح الله قربانی فردا(چهارشنبه) برگزار می‌شود.این مراسم از ساعت 8 صبح با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدا, جانبازان, ایثارگران و عموم مردم از روستای خسرو واقع در شهرستان پاکدشت آغاز  و پیکر این پدر شهید برای خاکسپاری به بهشت زهرا(س) منتقل می شود تا در قطعه 53 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) آرام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین مراسم سومین روز درگذشت سردار قربانی جمعه هفتم دی از ساعت 14 الی 16 در مسجد روستای خسرو برگزار خواهد شد. مراسم هفتمین روز و گرامیداشت یاد پدر شهید قربانی سه شنبه 11 دی ماه در مسجد امیرالمؤمنین شهرک شهید محلاتی برگزار می‌شود.

برپایه این گزارش, سردار داود قربانی پدر شهید مدافع حرم روح الله قربانی پس از تحمل یک دوره بیماری شب گذشته به دیدار فرزند شهیدش شتافت و آسمانی شد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۲۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در آستانه فرارسیدن روز شهادت استاد مطهری و روز معلم با خانواده شهید رجبعلی قربانی از شهدای معلم استان دیدار و گفتگو کرد.

 شهید رجبعلی قربانی هشتم فروردین ۱۳۳۸، در شهر قزوین به دنیا آمد، وی در رشته انسانی تحصیل کرد و به عنوان دبیر در مسیر اعتلای علمی دانش آموزان تلاش می‌کرد، سپس از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و در چهارم دی ۱۳۶۵، در ام‌الرصاص عراق به شهادت رسید، پیکر این شهید والا مقام مدت‌ها در منطقه برجا ماند و سال ۱۳۸۰ تفحص شد و به آغوش خانواده بازگشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • (تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه
  • استان یزد میزبان لاله گمنام
  • یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش