Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، مراسم وداع با پیکر آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، شامگاه امروز سه شنبه، چهارم دی پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد حضرت امام صادق (ع) آغاز شد.

در این مراسم، تعدادی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، مسئولین کشوری همچون علی لاریجانی ریاست مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه، سرلشکر رحیم صفوی، قاضی سراج و جمعی از علما همچون حجت الاسلام محسن قرائتی، ابوترابی و جمع کثیری از مردم مومن و انقلابی تهران حضور یافته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش، لحظه به لحظه بر جمعیت حاضر در مراسم وداع با رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام افزوده می شود.

ادامه دارد...

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۲۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی دار فانی را وداع گفت

به گزارش جماران؛ خانم معصومه حائری عروس امام خمینی و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح امروز پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

خانم معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود.


ایشان در تاریخ 17 فروردین ماه سال 1333 با حاج آقا مصطفی خمینی ازدواج کردند.

 

جزئیات بیشتر در خصوص نحوه ازدواج و دیگر خاطرات ایشان را می توانید در مصاحبه ایشان در خصوص زندگی مشترک و خصوصیات همسرشان که پیش از این در جماران منتشر شده است، مطالعه کنید.

دیگر خبرها

  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی دار فانی را وداع گفت
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • حضور پررنگ ارتش آلمان در رزمایش «ارابه غول‌پیکر» بیخ گوش روسیه!
  • امشب: مراسم سالگرد آیت‌الله بروجردی در مسجد اعظم قم/ 3 ویژگی مرجع فقید
  • جلسات درس اخلاق آیت الله هاشمی علیا برگزار می شود
  • از محاکمه کرباسچی تا قطعی شدن کاندیداتوری سیدمحمد خاتمی /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی