Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، گزیده‌ای از اخبار جالب و خواندنی سراسر جهان در تاریخ چهارم دی ماه را با کلیک بر روی لینک خبر بخوانید.

درخواست عجیب رئیس‌جمهور مصر از مردم کشورش!
عبدالفتاح السیسی، رئیس‌جمهور مصر در نطقی تلویزیونی از مردم کشورش درخواست عجیبی کرد.

 

حضور ترامپ و خانواده‌اش در مراسم شب کریسمس + تصاویر
رئیس‌جمهور آمریکا در حالی در مراسم تولد حضرت مسیح (ع) شرکت کرد که سیاست‌های ضد مهاجرتی‌اش طی یک سال گذشته، زندگی هزاران پناهجو را به مخاطره انداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سناریو‌های پیش روی سوریه پس از خروج نظامیان آمریکایی
خبرگزاری فرانسه در گزارشی به سناریو‌های احتمالی پیش روی سوریه پس از خروج نظامیان آمریکایی از این کشور پرداخت.

 

ازدواج جمعی ۲۶۱ دختر یتیم هندی با هزینه یک تاجر خیر+ تصاویر
یک تاجر خیر هندی برای ۲۶۱ دختر یتیم از مذاهب اسلام، مسیحیت و هندو مراسم ازدواج برگزار کرد.

 

پیام‌های تسلیت جریان‌های سیاسی عراق در پی درگذشت آیت‌الله شاهرودی
جریان‌های سیاسی عراق در بیانیه‌های جداگانه‌ای رحلت آیت‌الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی را تسلیت گفتند.

 

سیاست‌های جنجالی ترامپ به درخت ملی کریسمس آمریکا هم رحم نکرد+ تصاویر
درخت کریسمس در پارک ملی واشنگتن به علت تداوم اختلاف نظر میان رئیس‌جمهور آمریکا و سنا و در پی آن تعطیلی بخشی‌هایی از دولت این کشور خاموش شد.

 

اعزام نیرو‌های ترکیه به سوریه به روایت تصویر
پس از اعلام خبر تصمیم آمریکا درباره خارج کردن نیرو‌های خود از سوریه، ترکیه سربازان و تانک‌هایش را به مرز این کشور با سوریه اعزام کرد.

 

رویداد‌هایی که شیوه تفکر ترامپ را در آستانه ورود به سال ۲۰۱۹ شکل دادند
روزنامه نیویورک‌تایمز با ارزیابی عملکرد رئیس‌جمهور آمریکا در سال ۲۰۱۸، رویداد‌هایی که شیوه تفکر او را در آستانه ورود به ۲۰۱۹ شکل دادند، منتشر کرد.

 

با ایران قطع رابطه کنید تا اوضاع کشورتان رو به راه شود!
حزب «کنگره ملی» سودان فاش کرد پیشنهاد‌هایی از یک کشور دریافت کرده است مبنی بر اینکه اگر خارطوم با کشور‌های ترکیه، قطر و ایران قطع رابطه کند، بحران در این کشور پایان می‌یابد.

 

ارتش سوریه وارد منبج شد
رسانه‌های ترکیه از ورود نیرو‌های دولتی سوریه به منبج خبر داده و اعلام کردند گروه (ی پ گ) کنترل منطقه آریماح را به نیرو‌های سوری سپرده است.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۲۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن

نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا از بایدن خواست تا برای شکست دادن ترامپ در انتخابات از حضور در این رقابت انصراف دهد.

به گزارش مشرق، رابرت اف.کندی، نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا عنوان کرده که جو بایدن، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا و نامزد حزب دموکرات باید از رقابت‌ها کناره‌گیری کند تا وی بتواند مانع از این شود که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا بار دیگر به کاخ سفید بازگردد.

به گزارش پولیتیکو، کندی در جریان یک سخنرانی ۳۰ دقیقه‌ای در مرکز شهر بروکلین در ایالت نیویورک آمریکا عنوان کرد: ما فقط یک شانس برای شکست دادن دونالد ترامپ داریم.ما به نامزدی نیاز داریم که بتواند این کار را انجام دهد و آن نامزد من خواهم بود. کندی سپس در ادامه سخنرانی‌اش از بایدن خواست تا از حضور در انتخابات کناره‌گیری کند و عنوان کرد بر خلاف بایدن که شانسی برای پیروزی ندارد، ترامپ می‌تواند پیروز انتخابات باشد مگر آنکه بایدن با کنار کشیدنش از رقابت‌ها راه را برای شکست دادن ترامپ فراهم کند.

اظهارات کندی در حالی مطرح می‌شود که وی در روزهای اخیر در شبکه‌های اجتماعی مورد انتقاد شدید ترامپ قرار گرفته است و ترامپ به صراحت اعلام کرده هر گونه حمایت رای‌دهندگان از وی مانند هدر دادن حق رای‌شان است. دموکرات‌های نیز در مقابل اظهارات کندی علیه بایدن، انتقادات زیادی علیه وی مطرح کرده‌اند.

در همین رابطه مت کوریدونی، سخنگوی کمیته ملی دموکرات آمریکا عنوان کرده است که پیشنهاد کندی برای کنار کشیدن بایدن از رقابت‌های ریاست‌جمهوری را به همان اندازه کمپین انتخاباتی‌اش نباید جدی گرفت. با این حال کندی به همراه مدیر کارزار انتخاباتی‌اش، آماریلیس فاکس کندی، نظرسنجی را ارائه کردند تا بر مبنای آن استدلال کنند که چرا بایدن باید از رقابت‌های ریاست‌جمهوری کناره‌گیری کند.

وی با اشاره به نتایج این نظرسنجی تنها راه شکست ترامپ در انتخابات را، کناره‌گیری بایدن عنوان کرده است. هنوز نه کمپین ترامپ و نه کمپین بایدن در باب اظهارات کندی اظهار نظر نکرده‌اند. کندی پیش از این هم در اظهاراتی بایدن را خطری بزرگ برای دموکراسی آمریکا دانسته و عنوان کرده بود خطر وی برای دموکراسی بیشتر از خطر ترامپ است.

دیگر خبرها

  • حمله راکتی به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • کامرون ایده اعزام نیرو به اوکراین را رد کرد
  • کامرون ایده ماکرون در مورد اعزام نیرو به اوکراین را رد کرد
  • گزارش چند سازمان حقوق بشری در مورد رابطه رهبران کشور‌ها با مطبوعات
  • تاکید مجدد ماکرون بر طرح اعزام نیرو به اوکراین
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • پشت پرده تصمیم رئیس جمهور چین برای ملاقات با وزیر خارجه آمریکا / توسعه و تقویت اقتصادی، راهکار چین برای مقابله با تحریکات آمریکا / چین بر جذب سرمایه گذاری خصوصی از آمریکا متمرکز است
  • ۳ درخواست عجیب روسیه از ایران
  • ۳ درخواست عجیب روس ها از ایران در نمایشگاه اکسپو!