Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه۲۱ از تشکیل مستمر جلسات هم اندیشی فی مابین “رئیس اداره خطوط سامانه تندرو ۵ با معاونین بهره برداری شرکت های تاکسی بیسیم ایرانیان، نصر گستر یاران و تعاونی همکار (اتوبوسرانی)” خبر داد.

به گزارش امتداد ، محمدرضا سالمی معاون حمل و نقل و ترافیک این منطقه با بیان خبر فوق گفت: با عنایت به تاکیدات شهردار کلانشهر تهران در خصوص توجه ویژه به موضوع حمل ونقل عمومی و لزوم رسیدگی به وضعیت ظاهری، فنی اتوبوس ها در جهت تکریم ارباب رجوع و درنهایت ارتقای سطح رضایت مندی شهروندان از ناوگان حمل ونقل عمومی شهری، جلسات هم اندیشی مستمری در فواصل زمانی معین با حضور کرمی رئیس اداره خطوط سامانه تندرو ۵ در محل دفتر معاونت ترافیک ورودی غربی پایتخت برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین خصوص افزود: رئیس اداره خطوط سامانه تندرو ۵ طی جلسات جداگانه با معاون بهره برداری “شرکت تاکسی بیسیم ایرانیان” در خصوص خطوط تحت پوشش (۵خط تاکسیرانی) نکاتی را در زمینه لزوم انجام اقدامات اصلاحی به نماینده این شرکت خصوصی ابلاغ کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه۲۱ در ادامه یادآور شد: جلسات هم اندیشی دیگری نیز با معاونین بهره برداری “شرکت نصر گستر یاران” در خصوص خطوط تحت پوشش ۲۵۵(پایانه استقلال-پایانه آزادی) و ۳۹۴(مترو وردآورد-محله وردآورد) و همچنین “شرکت تعاونی همکار” در خصوص خطوط تحت پوشش ۴۱۴(شهرک دریا-پایانه آزادی)، ۴۱۵(شهرک دریا-مترو صادقیه) و ۴۱۶(تهرانسر شرقی-مترو صادقیه) برگزار و کلیه اقدامات ابلاغی جهت اصلاح سریع تر و به موقع در ناوگان مذکور مصوب شد.

سالمی در خاتمه ابراز امیدواری کرد که با انجام سریع و به موقع مصوبات این جلسات هم اندیشی، “سامانه حمل ونقل عمومی منطقه۲۱” دچار تحول شود و درنهایت نیز شهروندان از نحوه خدمت رسانی ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی ورودی غربی پایتخت رضایت کامل داشته باشند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۳۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمد صادقی در دویست و سی و سومین جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: بارش های نیمه شب جمعه و صبح ۱۵ اردیبهشت ماه در شهرداری منطقه ۱۵ به آدرس بزرگراه بعثت نرسیده به میدان بسیج سبب شد یکی از منهولهای موجود در مسیر به واسطه  شدت بارش و حجم زیاد آب های بالادستی و نیز عدم کشش شبکه جمع آوری آب های سطحی دچار انسداد و گرفتگی شود.

وی ادامه داد: این امر سبب می شود عوامل اجرایی و مدیران خدمات شهری به محل اعزام  شوند و کارگران اداره مسیل های منطقه جهت رفع گرفتگی داخل منهول فاضلاب شوند؛ اما  به طور ناگهانی، فشار آب سبب افتادن یکی از کارگران به داخل شبکه می شود و متأسفانه این فرد تا به امروز پیدا نشده، علی رغم اینکه آتش نشانی زحمات زیادی برای جستجو و پیدا کردن این فرد انجام داده است. 

احمد صادقی ادامه داد: من تشکر می کنم از زحمات مجموعه خدمات شهری در این چند روز ولی این زحمات سبب نمی شود که موارد و ضوابط ایمنی رعایت نشود. لایروبی مسیل ها به عنوان چک لیست عملیات به مناطق طی سال های قبل ابلاغ شده و اسناد لازم  به عنوان دستور العمل استقرار و نظام نگاهداشت مدیریت «اچ اس ای» در هر منطقه موجود است که با بررسی های به عمل آمده مشخص شده در این منطقه نیز این دستورالعمل موجود بوده است. از طرفی عدم انجام عملیات در حین بارندگی به دلیل شرایط نامساعد  اعم از  دبی بالای آب و عدم اطلاع از خطراتی که  در این شرایط وجود دارد از توصیه هایی است که در حوزه خدمات شهری باید مورد توجه قرار گیرد که متاسفانه در حادثه منطقه ۱۵ این مورد رعایت نشده است. 

صادقی تاکید کرد: ذکر دو نکته در این حادثه حایز اهمیت است که امیدوارم مجموعه مدیریت شهری به آن توجه داشته باشد؛ نخست آنکه ساختار اچی اس ای در شهرداری تهران نیازمند تقویت است و یک شهر با جمعیتی بیش از  ۱۰ میلیون نفر صرفا با چند کارشناس در منطقه امکان نظارت بر سیستم ایمنی شهر را ندارد. لذا بایستی این سیستم تقویت و اگر بخش خصوصی صلاحیت دار باید در این بخش استفاده بشود. 

وی ادامه داد: نکته دوم که خیلی مهم است؛ موضوع بررسی عدم رعایت دستور العمل استقرار و نگهداشت نظام مدیریت اچ اس ای در  منطقه مذکور است که  در صورت رعایت نکردن این نظامات به طور حتم می بایست با  خاطیان چه عوامل پیمانکاران و چه مدیران برخورد قانونی صورت گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشد ۷ درصدی سهم حمل ونقل هوایی از سفرهای نوروزی!
  • هدف جشنواره سرود ارتقای کیفی آن است
  • بلوار شهدای غواص تبریز به دوربین ثبت سرعت مجهز می‌شود
  • نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی در سنگاپور
  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • راه‌اندازی سیستم پرداخت بدون تماس در حمل‌ونقل عمومی آتن
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • سبزتر شدن فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان تهران
  • برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • نامه نگاری های ارتقای آبسرد به بخش انجام شده است