Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :دبیر ستاد بحران منطقه ۱۰ از اقدامات نرم افزاری و سخت افزاری در راستای آماده سازی زیرساخت‌ها و بسترهای مناسب در حوزه مدیریت بحران زلزله و حوادث طبیعی و غیرطبیعی خبر داد.
به گزارش امتداد ، محمد ابراهیم ملاصالحی به روز رسانی امکانات، تجهیزات و ادوات برای آمادگی در موقعیت های اضطراری و بحرانی را از جمله اقدامات مهم برشمرد و افزود: تمامی امکانات، تجهیزات، ادوات و ابزار موجود در انبارهای پایگاه به صورت مستمر مورد بازبینی و به روز رسانی قرار می گیرد تا در موقعیت های اضطراری و بحران بتوان بدون وقفه و در کمال صحت به صورت بهینه از آن ها در جهت رفع بحران و امداد رسانی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تشکیل گروه‌های دوام یا همان «داوطلبان واکنش اضطراری محله» و آموزش آنان افزود: ارتقای ایمنی ساختمان‌های بلند مرتبه، مقاوم سازی ساختمان‌های عمومی، توسعه ظرفیت‌های خودامدادی، ارتقای سیستم حمل و نقل اضطراری، مقاوم سازی تأسیسات زیربنایی و … از جمله اقدامات در دست انجام است.

ملاصالحی با اشاره به فرهنگ سازی و آموزش مستمر شهروندان یادآور شد: در اقدامات صورت گرفته شیوه‌های پیشگیرانه در کاهش مخاطرات، نحوه اطفاء حریق، معرفی اماکن امن اضطراری محلات، خود امدادگری، نحوه نصب چادرهای امدادی و … به شهروندان آموزش داده می شود.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۳۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی فداکار، ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان کرمان اظهار داشت: اطلاع رسانی کامل به فرمانداران و مدیران صورت گرفته است و از آنها می‌خواهیم آمادگی کامل را داشته باشند.

وی افزود: هر چند که در بعضی موارد به دلیل حجم بالای آب توان مدیریت بحران کم می‌شود اما باز هم باید با توجه به ویژگی هر نقطه تصمیمات خاص و شاخص گرفته شود.

استاندار کرمان، با بیان اینکه آمادگی کامل تمام دستگاه‌های خدمات رسان جهت مقابله با بحران لازم است تصریح کرد: اطلاع رسانی به مردم بسیار اهمیت دارد، زیرا یکی از دلایل موفقیت در سیل جنوب نیز همین مسئله آگاهی و کمک مردم بود.

کد خبر 6087789

دیگر خبرها

  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • نقش توجه به پژوهش‌های علمی در مدیریت بلایای طبیعی بی‌بدیل است
  • بررسی علل وقوع حوادث غیرمترقبه ایلام
  • بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟ | اینفوگرافیک
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • آماده باش کامل اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد 
  • از خط قرمز برداشت از آب‌های زیرزمینی عبور کرده‌ایم
  • رئیس سازمان مدیریت بحران : از خط قرمز برداشت از آب‌ های زیرزمینی عبور کرده‌ایم