Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-05@03:19:49 GMT

اتهام تعرض جنسی علیه بازیگر مشهور

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۱۳۳۰۰

دادستانی ایالت ماساچوست آمریکا کوین اسپیسی، بازیگر سرشناس هالیوودی را به تعرض جنسی به یک پسر نوجوان ۱۸ ساله متهم کرد. ناطقان: بنا به اعلام دادستانی بخش نانتوکت در ماساچوست کوین اسپیسی متهم است که دو سال پیش این پسر نوجوان را در یک میکده مورد تعرض جنسی قرار داده است.کوین اسپیسی برای روز هفتم ژانویه (۱۷ دی) به دادگاهی در ایالت ماساچوست احضار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وکیل این بازیگر آمریکایی تاکنون اظهارنظری در مورد اتهام وارده به موکلش نکرده است.
کوین اسپیسی همزمان با اعلام اتهامش از سوی دادستانی ماساچوست ویدئویی منتشر کرد که در آن در نقش فرانک آندروود، شخصیت خودش در سریال «خانه پوشالی» (House of Cards) ظاهر شده است. وی در این ویدئو می گوید: «می دانم که چه می خواهید. می خواهید من برگردم. [...] بدون [دسترسی به] حقایق که یک طرفه به قضاوت نمی نشینید؟»
در این ویدئوی سه دقیقه ای اشاره ای به اتهام وارده از سوی دادستانی ایالت ماساچوست نشده است.
کوین اسپیسی در حالی به تعرض جنسی متهم شده است که او در ماه نوامبر سال ۲۰۱۷ و در ابتدای جنبش افشاگری زنان علیه رفتارهای متعرضانه مردان به تعرض جنسی متهم شده بود.
یک خبرنگار تلویزیونی در نانتوکت ماساچوست در آن زمان کوین اسپیسی را متهم کرده بود که پسر ۱۸ ساله اش را در یک میکده مورد تعرض جنسی قرار داده است.
منبع: عصر ایران برچسب ها: کوین اسپیسی ، تعرض جنسی ، هالیوود

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کوین اسپیسی تعرض جنسی هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۳۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست دادگاه لاهه برای پایان تهدید و ارعاب در خصوص جنگ غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، دفتر دادستانی دیوان بین المللی کیفری با اشاره به اینکه از نگرانی‌های رسمی و غیررسمی مرتبط با تحقیقات این نهاد در ارتباط با جنگ غزه آگاه است، بر ادامه این تحقیقات تأکید کرد.

این دفتر با صدور بیانیه ای، توقف همه تلاش‌ها را برای مانع‌تراشی، ارعاب یا تأثیر بر مقامات دادگاه خوستار شد و خاطرنشان کرد که استقلال و بی‌طرفی دادگاه زمانی که تهدید به انتقام از این دادگاه یا مقامات آن وجود داشته باشد، تضعیف می شود.

دفتر دادستانی دادگاه لاهه همچنین تأکید کرد که تهدید دادگاه حتی بدون اقدام ممکن است بر اساس اساسنامه رم، جُرم ضد اجرای عدالت باشد.

این خبر در حالی است که منابع آگاه اعلام کردند که دادستان دیوان کیفری بین المللی با کارکنان بیمارستان های «الشفا» در شمال و «ناصر» در جنوب نوار غزه دیدار و گفت وگو کرد و اظهارات آن ها را درباره جنایت های نظامیان رژیم صهیونیستی و قتل عام بیماران و پناهندگان به این بیمارستان ها، به ثبت رساند.

به گفته این منابع که خواستند نامشان فاش نشود، حوادثی که در این بیمارستان ها اتفاق افتاده، به دیگر تحقیقاتی ضمیمه می شود که دیوان بین المللی کیفری درباره جنایت های جنگی، ضد بشری، تجاوز و نسل کشی در نوار غزه انجام می دهد.

کد خبر 6095898

دیگر خبرها

  • بازیگر مشهور ترکیه اول ساختمان یک مدرسه را خرید سپس با خاک یکسان کرد | اقدام عجیب و جنجالی این چهره همه را شوکه کرد + عکس
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • انتقام بازیگر مشهور ترک، سوژه کاربران ایرانی شد
  • درخواست دادگاه لاهه برای پایان تهدید و ارعاب در خصوص جنگ غزه
  • مرد بدهکار از من فیلم سیاه گرفت تا شکایت نکنم
  • نام بازیگر مرد مشهور فرانسوی در سیاهه متجاوزان سینما
  • نام بازیگر مرد مشهور فرانسوی در سیاهه متجاوزان سینما / صنعت سینما برای زنان جای امن‌تری می‌شود
  • حرف‌های جنجالی بازیگر مشهور که صداوسیما اصلا قبول ندارد
  • فیلم سیاه مرد بدهکار از زن طلبکار | این زن خودش خواست صمیمی شویم
  • آنتونوف: اتهام‌زنی آمریکا درباره تسلیحات شیمیایی نفرت‌انگیز است