Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-04@18:56:08 GMT

قیمت برخی خودروهای تولید داخل+جدول

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۱۳۳۲۷

به گزارش وانانیوز، 

 چانگان امروز با کاهش یک میلیون تومانی قیمت نسبت به روزهای گذشته به قیمت 128 میلیون تومان در بازار خودرو به فروش رسید. 

206 تیپ 5 بدون تغییر به قیمت 71 میلیون تومان و پژو پارس با کاهش یک میلیون تومانی به قیمت 70 میلیون تومان معامله شد. 

پژو 405 بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته به قیمت 56 میلیون و 500 هزار تومان معامله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پراید 111 با کاهش 200 هزار تومانی به قیمت 37 میلیون و 500 هزار تومان و پراید 131 با کاهش 300 هزار تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت 35 میلیون تومان عرضه شد. 

دنا پلاس در بازار خودرو به قیمت 103 میلیون تومان و پارس تندر هم به قیمت 88 میلیون و 500 هزار تومان معامله شد. 

قیمت برخی از خودروهای تولید داخلی ۱۳۹۷/۱۰/۴

ردیف نوع خودرو قیمت کارخانه (ریال) قیمت بازار (ریال) ۱ پراید ۱۱۱ ۲۲۴.۹۲۰.۰۰۰ ۳۷۵.۰۰۰.۰۰۰ ۲ پراید ۱۳۱ ۲۲۷.۰۹۰.۰۰۰ ۳۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ۳ پراید ۱۵۱ ۲۳۴.۰۰۰.۰۰۰ ۳۵۲.۰۰۰.۰۰۰ ۴ تیبا ۲ ۳۰۳.۸۹۰.۰۰۰ ۴۴۵.۰۰۰.۰۰۰ ۵ چانگان ۷۴۹.۵۲۰.۰۰۰ ۱.۲۸۰.۰۰۰.۰۰۰ ۶ ساینا دنده ۳۱۱.۴۳۵.۰۰۰ ۴۶۰.۰۰۰.۰۰۰ ۷ پژو ۴۰۵ ۳۲۹.۴۴۶.۰۰۰ ۵۶۵.۰۰۰.۰۰۰ ۸ پژو SLX ۳۵۱.۰۵۹.۰۰۰ ۶۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ۹ پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز ۳۴۷.۴۵۲.۰۰۰ ۵۸۰.۰۰۰.۰۰۰ ۱۰ پژو پارس ۴۰۵.۹۵۷.۰۰۰ ۷۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ۱۱ پژو پارس TU5 کلاس ۱۳ ۴۲۴.۸۱۰.۰۰۰ ۷۹۵.۰۰۰.۰۰۰ ۱۲ ۲۰۶ تیپ ۲ ۳۶۲.۸۶۰.۰۰۰ ۶۰۵.۰۰۰.۰۰۰ ۱۳ ۲۰۶ تیپ ۵ ۴۱۹.۴۲۰.۰۰۰ ۷۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ۱۴ ۲۰۶ وی ۸ صندوقدار ۴۲۷.۶۳۱.۰۰۰ ۷۱۵.۰۰۰.۰۰۰ ۱۵ سمند LX ۳۳۵.۳۵۴.۰۰۰ ۵۹۰.۰۰۰.۰۰۰ ۱۶ سمند EF7 ۳۴۳.۳۸۲.۰۰۰ ۶۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ۱۷ سمند دوگانه کلاس ۱۶ ۳۶۶.۱۶۰.۰۰۰ ۶۳۰.۰۰۰.۰۰۰ ۱۸ دنا ۴۶۹.۸۹۴.۰۰۰ ۸۱۵.۰۰۰.۰۰۰ ۱۹ سراتو اتوماتیک ۱.۱۳۶.۴۰۰.۰۰۰ ۱.۹۷۰.۰۰۰.۰۰۰ ۲۰ ۲۰۷ دنده ۴۷۱.۲۸۳.۰۰۰ ۹۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ۲۱ دنا پلاس ۵۳۲.۶۵۸.۰۰۰ ۱.۰۳۰.۰۰۰.۰۰۰ ۲۲ برلیانس ۳۳۰ اتوماتیک موتور ۱/۶ ۶۶۴.۸۱۰.۰۰۰ ۱.۱۴۰.۰۰۰.۰۰۰ ۲۳ برلیانس ۲۳۰ دنده ۴۳۶.۸۴۰.۰۰۰ ۶۶۰.۰۰۰.۰۰۰ ۲۴ پارس تندر ۴۸۲.۶۴۰.۰۰۰ ۸۸۵.۰۰۰.۰۰۰ ۲۵ ساینا اتوماتیک ۴۵۹.۹۳۰.۰۰۰ ۵۸۰.۰۰۰.۰۰۰

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۳۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید خودروهای برقی گامی برای کاهش آلودگی‌هوا است

مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان در عرصه خودروسازی با بیان اینکه امروزه تمام جهان به سمت استفاده از خودروهای برقی و هوشمند سوق داده شده است، گفت: آلودگی‌هوا، آلودگی صوتی، مسائل زیست‌محیطی و صرفه‌جویی در سوخت از عمده‌ترین دلایل ما برای تولید و بهره‌برداری خودروهای برقی است.

سیدمحمد روح‌الامین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اولین شهرک تخصصی خودروهای برقی با هدف سرمایه‌گذاری در خودروهای هوشمند، سواری، اسجیلی، سدان و تجمیع توانمندی‌های علمی و دانشگاهی تشکیل شده است.

وی افزود: این مجتمع شامل چند بخش می‌شود که بخش اول آن مرتبط با پلتفرم‌هایی است که در حالت اولیه به صورت CBU و در مراحل بعدی به ترتیب به صورت SKV و CKV خواهد آمد؛ توانمندی‌هایی که در ایران وجود دارد، موجب شده است انگیزه فراوانی برای تأسیس اولین مرکز تحقیقات و نوآوری را از طریق برنامه‌ریزی‌های بلند مدت داشته باشیم تا بتوانیم از توانمندی مجموعه‌های دانشگاهی و انتقال تکنولوژی که از طریق قراردادهای بین‌المللی بسته شده است، در شهرک مورد استفاده قرار دهیم.

مدیرعامل مجتمع خودروسازی آرین با بیان اینکه امروزه تمام جهان به سمت استفاده از خودروهای برقی و هوشمند سوق داده شده است، گفت: آلودگی‌هوا، آلودگی صوتی، مسائل زیست‌محیطی و صرفه‌جویی در سوخت از عمده‌ترین دلایل ما برای تولید و بهره‌برداری خودروهای برقی است.

وی ادامه داد: محصولات ما به‌صورت اقتصادی و بهینه عرضه می‌شود و از سوی دیگر در حمل‌ونقل عمومی همچون شرکت‌های تاکسیرانی قابل استفاده است تا در واقع از یارانه دولت نیز در این بخش بهره برده باشیم؛ قصد داریم جامعه را به سمت خودروهای برقی سوق دهیم تا مردم، دولت و حاکمیت درک جامعی از آینده کشور و خودروها داشته باشند.

روح‌الامین خاطر نشان کرد: چالشی که در زمینه تغییر اکوسیستم خودروی کشور وجود دارد، نظر جمعی و حمایتی نیست و سازوکارها موجب می‌شود بخش‌های مختلف با همکاری یکدیگر این چالش‌ها را برطرف کنند.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری در این نوع خودرو از این جهت که تکنولوژی جدید به شمار می‌رود و سرمایه بسیاری را می‌طلبد، کمتر فردی را ترغیب می‌کند، بنابراین از طریق سرمایه‌گذاری خارجی و جذب جوانان با انگیزه سعی داریم خروجی دانشگاهی را متمرکز کنیم تا فاصله خود را با سایر کشورها کاهش دهیم.

کد خبر 750066

دیگر خبرها

  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی 
  • قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت افغانی به تومان امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت درهم امارات امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شیب تند کاهش قیمت خودرو در بازار / ریزش سنگین پژو پارس
  • قیمت انواع پژو پارس امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت لیر ترکیه امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تولید خودروهای برقی گامی برای کاهش آلودگی‌هوا است
  • جهش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژ، دنا، سمند، شاهین، تارا و کوییک + جدول