Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - دونالدترامپ رئیس جمهوری آمریکا روزسه شنبه اعلام کردکه تعطیلی موقت بخش هایی از دولت فدرال تا زمان برآورده شدن خواسته اش مبنی بر تامین وجوه لازم برای احداث دیواری در مرز مکزیک، ادامه می یابد.

به گزارش خبرگزاری رویترز از واشنگتن، دولت آمریکا روز شنبه هفته جاری تعطیل شد و هیچ نشانی از تلاش برای بازگشایی نهادهای دولتی تعطیل شده دیده نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همین حال، ترامپ که به مناسبت تعطیلات کریسمس از طریق ویدئو کنفرانس خطاب به نیروهای آمریکایی مستقر در کشورهای دیگر سخن می گفت، اعلام کرد: نمی توانم به شما بگویم قرار است دولت چه زمانی فعال شود.
وی افزود: اما می توانم بگویم که قرار نیست دولت تا زمان برخوردار شدن ما از یک دیوار، یک حصار یا هرچه آنها دوست دارند بنامند، از تعطیلی درآید. من آن (دیوار) را هرچه آنها بخواهند، می نامم، اما در اصل یک چیز است؛ مانعی است که از ورود انسانها و مواد مخدر به کشور جلوگیری می کند.
رئیس جمهوری آمریکا یادآور شد که در صورت تحقق نیافتن خواسته اش در زمینه تامین بودجه احداث دیوار، بخش های تعطیل شده دولت نیز به کار باز نمی گردند.
براساس این گزارش، موعد تامین بودجه یک چهارم از بخش های فدرال شامل اداره امنیت داخلی، وزارت دادگستری و وزارت کشاورزی آمریکا نیمه شب جمعه به سر آمد.
در صورتی که بن بست موجود در دستیابی به توافقی بین دولت ترامپ و دمکرات ها برای تامین هزینه احداث دیوار مرزی شکسته نشود، تعطیلی دولت به سال جدید میلادی کشیده می شود.
احداث دیوار مرزی، یکی از وعده های ترامپ بود که در جریان کارزار انتخاباتی 2016 آمریکا بارها تکرار شد، اما دمکرات ها شدیدا با آن مخالفت کرده اند.
شبک**اروپام**9109**1708

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي ترامپ تعطيلي دولت ديوار مرزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۳۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای سبز و تفریحی نوار ساحلی بوشهر افزایش می یابد

به گزارش خبرنگار مهر، وحید نیک روش ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از دو پروژه عمرانی در نوار ساحلی گفت: توسعه فضای سبز و تفریحی یکی از رویکردهای شورای ششم بوده و احداث پارک لیل، فاز ۲ باغ بهزاد، پارک ساحلی جفره از مهمترین اقدامات بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: در راستای گسترش فضای سبز و تفریحی با رویکرد نوار ساحلی در بودجه سال گذشته ۲ پروژه فاز ۲ پارک مروارید پارک شغاب تا دانشجو در اراضی رها سازی شده در حریم ۶۰ متری دریا دیده شد و با برگزاری مناقصه این ۲ پروژه پیمانکاران آن تعیین و عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

نیک روش تصریح کرد جهت احداث فاز ۲ پارک مروارید ۱۷ میلیارد تومان و پارک شغاب تا دانشجو ۲۱ میلیارد تومان دیده شده که در سال جاری شاهد بهره برداری از این ۲ پروژه خواهیم بود

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر خاطر نشان کرد: احداث فاز یک بزرگترین پارک جنگلی استان بوشهر و پارک ۱۹ هکتاری فی مابین تنگک دوم و سوم از برنامه‌های سال جاری مدیریت شهری است که با انجام فراینده مناقصه و انتخاب پیمانکار آنها عملیات اجرایی این ۲ پروژه نیز شروع میمیک شود.

نیک روش گفت: با رویکردی که صورت گرفته انتظار داریم تا پایان دوره شورای ششم جهش خوبی در افزایش سرانه فضای سبز شهر بوشهر داشته باشیم.

کد خبر 6084641

دیگر خبرها

  • آخرین جمع‌بندی کمیسیون اجتماعی برای توافق یک تعطیلی پربحث
  • آخرین جمع‌بندی احتمالی کمیسیون اجتماعی؛ توافق برای تعطیلی شنبه‌ها
  • رفع ۴۰۰ نقطه پرحادثه در کشور/ احداث بزرگراه اهواز خرمشهر در دستور کار
  • استقبال ایران از توافق مرزی آذربایجان و ارمنستان
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • ادامه خیانت مصر به فلسطینیان در تخریب تونل‌های مقاومت
  • پایانه‌های مرزی و افزایش پرواز‌ها میان ایران و پاکستان توسعه می یابد
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • تامین امنیت با خون دیگران ؛ ما پول می‌دیم، شما بجنگید! | جزئیات بودجه جدید برای ادامه جنگ در این ۳ نقطه
  • فضای سبز و تفریحی نوار ساحلی بوشهر افزایش می یابد