Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@00:05:44 GMT

ایران بت پرستی و شرک به خود ندیده است

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۱۳۵۶۷

ایران بت پرستی و شرک به خود ندیده است

به گزارش خبرنگار مهر، عباس صالحی عصر سه شنبه در آیین آغاز سال نو میلادی در ارومیه با بیان اینکه سالهاست ادیان ابراهیمی، مسیحیت و اسلام در کنار یکدیگر به صورت مسالمت آمیز کنار یکدیگر زندگی می کنند افزود: ایران همواره گاهواره ادیان توحیدی به شمار می رود تا همیشه نیز چنین خواهد بود.

وی با بیان اینکه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دوران دفاع مقدس همواره مسیحیان و مسلمانان این سرزمین در شیرینی ها و تلخی ها و در فرازها و فرودها در کنار هم بودند ادامه داد: در دوران دفاع مقدس تجربه این همزیستی، همراهی و همیاری را دیده ایم و هنوز طعم آن در جان و دل ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی اضافه کرد:به عنوان عضوی از کابینه دولت سلام رئیس جمهوری را خدمت مسیحیان ایران و جهان می رسانم و سال نو میلادی را برای همه انسانهایی که با مسیح زاده شدند، همراه با صلح، صفا و صمیمت آرزو می کنم.

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم اظهارداشت: افتخار من به عنوان یک مسیحی آشوری این است که آشوریان در سنگر انقلاب شهید داده اند و جوانان ما در دوران قبل از انقلاب در تهران و در دفاع مقدس جان خود را فدا کرده اند.

یوناتن بت کلیا ادامه داد: ایران نماد حقوق بشر، امنیت و آرامش برای اقوام و ادیان توحیدی است،خودم را از هر ایرانی، ایرانی تر می دانم و این افتخار هم کیشان، هم دینان و برادران و خواهران من است.

وی عنوان کرد: این شیوه و روش زندگی را عیسی مسیح(ع) به ما یاد داده است؛ همان مسیحی که قرآن احترام خاصی برایش قائل است و امروز مسلمانان کشورمان به هر طریق ممکن میلادش را به ما تبریک گفتند.

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی قبل از سخنرانی متن پیام تبریک رییس مجلس شورای اسلامی به مناسبت میلاد عیسی مسیح (ع) را قرائت کرد.

کد خبر 4495580

منبع: مهر

کلیدواژه: سال نو میلادی عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۳۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای اداری شهرستان ورامین با اشاره به آمادگی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور اظهار داشت: عوامل برگزاری انتخابات در کشور روی انتخاب اعضای شعب و هیات اجرایی دقت لازم را رعایت کنند که هیچ شائبه وجود نداشته باشد.

معاون وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور افزود: وعده صادق اتفاق بی نظیری بود و هنوز زوایای این عملیات مشخص نشده است و اخیرا برخی از تحلیلگران آنها به عظمت این عملیات اعتراف می‌کنند و این عملیات با قدرت ایمان انجام گرفت و جامعه استکباری با همه تمهیدات پیش بینی کرده شکست سختی خورد.

وی خاطرنشان کرد: آن چیزی که عملیات وعده صادق را عملی کرد پشتیبانی مردم بود و با همین پشتیبانی همه مشکلات را حل می‌کنیم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

هفتم خرداد شروع به کار مجلس دوازدهم اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • کوثری:‌ بزرگترین مشکل آمریکا در ایران آیت‌الله خامنه‌ای است
  • بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  • سفر رییس‌جمهور باعث تعمیق روابط ایران و پاکستان می‌شود
  • سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرزهای ایران می‌شود
  • حکم دو رهبر پای متمم قانون اساسی ایران
  • ماجرای هزینه تراشی عجیب یک عضو کمیسیون امنیت ملی با اظهارات نسنجیده + عکس