Web Analytics Made Easy - Statcounter

با کوتاه شدن روز و طولانی‌تر شدن شب در نیمه دوم سال به دنبال قابلیتی برای استفاده راحت کاربران گرامی از مطالب و محتوای سایت بودیم. حالت شب(night mode)، قابلیتی است که برای اولین بار در یک سایت خبری به کار گرفته می‌شود و این وب‌سایت خبری تحلیلی حالت شب را به نسخه‌ی تحت دسکتاپ و موبایل خود اضافه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش توسعه‌ی فنی شرکت «ایران سامانه» به پیشنهاد شرکت «کسب و کار هوشمند» از اواسط پاییز ۹۷ مشغول تست کردن این ویژگی در سایت و انتخاب بهینه‌ترین رنگ‌ها برای آن است. این ویژگی جدید باعث خواهد شد تا خواندن متون در شرایط کم‌نور بهبود یابد و چشم کاربر در هنگام مرور محتوا کم‌تر خسته شود. در ادامه روش استفاده از این ویژگی کارا را با هم مرور می‌کنیم:

شما هم‌اکنون می‌توانید حالت شب را روی تمام صفحات تابناک تجربه کنید.

 

با فعال کردن حالت شب در وب‌سایت تابناک، پس‌زمینه‌ی سفید رنگ این سایت به نوعی رنگ مشکی تغییر خواهد کرد. کاربران می‌توانند برای فعال کردن این قابلیت جدید، روی آیکون خورشید را از گوشه‌ی سمت چپ صفحه‌ کلیک کنند. در کنار این گزینه یک گزینه‌ی جدید یک آیکون ماه نیز قرار گرفته که به نوعی نشان‌دهنده‌ی حالت شب است که پس از کلیک روی آیکون خورشید نمایان می‌شود.

 

آیکون خورشید: حالت شب غیرفعال است و شما سایت را در نسخه اصلی مشاهده می‌کنید.

آیکون ماه: حالت شب فعال است و شما سایت را در نسخه مخصوص شب و با رنگ تیره مشاهده می‌کنید.

آیا شما از حالت شب در نسخه دسکتاپ و موبایل تابناک استفاده کرده‌اید؟ لطفا تجربه‌ی کاربری خود را در بخش نظرات با تابناک و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۳۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ بازداشت ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران: این سارقان در قالب ۲۱ باند زورگیری و سرقت در سراسر کشور فعالیت می‌کردند که در تهران به دام افتاده‌اند.

دریافت 4 MB

دیگر خبرها

  • ببینید | دستگیری ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران
  • طراحی جدید یوتیوب پس از انتقاد‌های شدید از دسترس خارج شد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • فیلم/ بازداشت ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران
  • تصاویر نادر رنگی از اوج قدرت آلمان نازی / ماشین‌های خودران در نیم قرن پیش / زنجیره اتفاقات پس از ترور رفیق حریری / تماشای زیبایی‌های جهان از آسمان با کیفیت 4K
  • لحظات کشتار وحشیانه توسط جنگنده‎های اسرائیل
  • لحظات کشتار وحشیانه جنگنده‎های اسرائیل
  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • با واتساپ بدون اینترنت ، فایل منتقل کنید
  • یک صفحه جدید به واتساپ اضافه می‌شود + عکس