Web Analytics Made Easy - Statcounter

هر چند هم اکنون در کمیسیون بنیاد مسکن، مجوز گاز مدرسه تنگ رواق درحال طی مراحل قانونی است با این وجود اقدامات لازم برای گازرسانی به مدارس در حال پیگیری و بنیاد مسکن وعده داده است با اعزام کارشناس به محل مورد نظر در این زمینه اقدام و موضوع را مجددا در کمیسیون مطرح کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس پس از درج خبری در این پایگاه خبری مبنی بر اعتراض دانش آموزان روستای تنگ رواق ، آموزش و پرورش شهرستان دنا جوابیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

    به نام خدا مدیر مسئول محترم سایت خبری  با احترام؛ در پی درج خبری با عنوان "" ترک کلاس درس توسط دانش آموزان در یکی از مدارس شهرستان دنا "" در تاریخ 02/10/1397 و برداشت ها و تفاسیر متفاوت از عنوان یاد شده و در راستای تنویر و شفاف سازی زوایای موضوع برای مخاطبان و افکار عمومی، پاسخ زیر را منتشر نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  در روز سه شنبه در حالی که کلاس های درس دایر، آموزگاران مشغول تدریس درس خود و سیستم گرمایشی در وضعیت مناسبی بوده، تعداد انگشت شماری از اولیا با رضایت کتبی فرزندان خود را برای رساندن به خانه از مدیر مدرسه تحویل می گیرند که در بین راه خانه  با تعدای پلاکارد در دستان دانش آموزان، اعتراض خود را به طولانی شدن فرایند صدور مجوز انشعاب گاز اعلام کردند و به هیچ وجه هیچ کلاس درسی تعطیل نشد.   هر چند توسعه و تجهیز مدارس بر عهده اموزش و پرورش نیست در محدوده مدرسه تنگ رواق به علت عدم بازگشایی معابر منتهی به مدرسه از طرف مالکان و معارضات اجتماعی طرح هادی اجرا نگردیده و آموزش و پرورش برای انشعاب گاز مدرسه، خارج از وظیفه و الزامات اداری اقدامات عاجلی را انجام داد و در تاریخ 15/07/1397 با بنیاد مسکن شهرستان دنا، مکاتبه  و به صورت کتبی از کارشناس بنیاد مسکن جهت حضور در محل مورد نظر و تعیین حدود کروکی مدرسه دعوت کرد.    برای تسریع در روند موضوع، مجددادر تاریخ 29/07/1397  با فرمانداری مکاتبه گردید و خواهان اقدام عاجل برای وصل انشعاب گاز مدرسه تنگ رواق با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و خطرات بخاری نفتی شدیم.   اموزش و پرورش مجددا در تاریخ 05/08/1397 با شرکت گاز شهرستان دنا مکاتبه و تقاضای انشعاب گاز برای مدرسه مورد نظر کرد ولی با توجه به اینکه کمیسیون استعلام های متعددی از منابع طبیعی و برخی نهادهای مربوط انجام می داد و پیش بینی می کردیم که این پروسه طولانی شود مسئولان آموزش و پرورش با حضور در مدرسه به مدیر مدرسه اعلام نمودند که بخاری مناسب و نفت مورد نیاز تهیه شود که مدیر مدرسه نیز با وظیفه شناسی مدرسه را از نظر سیستم گرمایشی تعبیه و بخاری ها را با رعایت ایمنی راه اندازی کردند و مدرسه از نظر گرمایشی در وضعیت مناسبی قرار گرفت.   هر چند هم اکنون در کمیسیون بنیاد مسکن، مجوز گاز مدرسه تنگ رواق درحال طی مراحل قانونی است با این وجود اقدامات لازم برای گازرسانی به مدارس در حال پیگیری و بنیاد مسکن وعده داده است با اعزام کارشناس به محل مورد نظر در این زمینه اقدام و موضوع را مجددا در کمیسیون مطرح نماید.   تمام مکاتبات ذکر شده با شماره و تاریخ اتوماسیون در آموزش و پرورش موجود و در صورت لزوم به مراجع ذیصلاح تحویل داده خواهد شد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۳۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانال های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند

هیات نظارت بر مطبوعات از گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها که تاکنون اقدام به اخذ مجوز فعالیت نکرده‌اند، خواست تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به ثبت درخواست در سامانه جامع رسانه‌های کشور اقدام کنند.

به گزارش دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در راستای اجرای قوانین و مقررات رسانه‌ای کشور از همه گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها، دعوت می‌شود به منظور انجام فرایند قانونی اخذ مجوز و بهره‌مندی از حمایت‌های قانونی، حداکثر تا پایان اردیبهشت‌ماه امسال نسبت به ثبت درخواست مجوز فعالیت خود از طریق سامانه جامع رسانه‌ها اقدام کنند.

فعالیت همه رسانه‌ها به موجب قانون مطبوعات، مستلزم دریافت مجوز است و براساس بند «پ» ماده سه آیین‌نامه اجرایی قانون مطبوعات کشور، پیام‌رسان‌ها و کانال‌های خبری نیز مشمول این الزام قانونی هستند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر درباره ثبت درخواست می‌توانند به صفحه راهنمای ثبت درخواست مجوز سامانه خبری مراجعه کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نتایج کنکور تربیت معلم آخر اردیبهشت اعلام می‌شود/جدول دروس تغییر می‌کند
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • جذب سه هزار معلم جدید در هرمزگان
  • کانال‌های خبری، مجوز بگیرند
  • مراحل راه اندازی ابتدایی سامانه املاک و اسکان آغاز شده است
  • کانال های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • البرز به ۱۱ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان/ ۴۲ مدرسه تعطیل شد
  • مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر