Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ دکتر اسحاق جهانگیری در این جلسه با اشاره به برخی مشکلات و چالش های پیش روی کشور، بر عزم دولت برای حل این مشکلات و حرکت در مسیر توسعه ایران با کمک جوانان و از طریق راهکارهای روش‌مند و علمی و نیز تعامل و همکاری با همه قوا و نهادهای مختلف کشور تاکید کرد.

معاون اول رییس جمهور ضمن استقبال از نقدهای سازنده اقتصاددانان جوان، از آنان خواست پیشنهادات و راه حل های قابل اجرای خود را برای حل مسائل و چالش های کشور به دولت ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اول رئیس جمهور هدف از برگزاری جلسات گفتگو با اقتصاددانان و دریافت نظرات نیروهای متخصص جوان را پر کردن شکاف میان دانشگاه و با بخش اجرایی کشور عنوان کرد و از وزرا و سایر مسئولان خواست تا از نظرات جوانان صاحب نظر در حوزه های مختلف استفاده کنند.

در این جلسه که بیش از ۲ ساعت به طول انجامید، اقتصاددانان جوان حاضر در جلسه که از فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر داخلی و خارجی بودند، انتقادات و پیشنهادات خود در حوزه های مختلف اقتصاد را با معاون اول رییس جمهور در میان گذاشتند و سیاست های دولت در حوزه انرژی و راهکارهای پیش رو مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این اقتصاددانان همچنین انتقادات و پیشنهاداتی نسبت به سیاست های دولت در خصوص بازار انرژی مطرح کردند و راهکارهایی برای بهینه سازی بازار انرژی ارائه دادند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها اسحاق جهانگیری اقتصاد ایران دانشگاه ها جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۳۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به کشاورزی نیاز امروز کشور است

خبرگزاری مهر- گروه استان‌ها: پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«رحیم کریمی» از حوزه سمیرم به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

*مهم‌ترین موضوعی که با توجه به حوزه تخصصی شما باید بیشتر در مجلس آینده مورد توجه قرار بگیرد، چیست؟

امنیت غذایی و به ویژه تولیدات کشاورزی در حال حاضر در کشور از اهمیت بالایی برخوردار است، ضمن اینکه ضروری است در حوزه کشاورزی به عنوان حوزه استراتژیک تصمیمات درست و کارشناسی گرفته شود تا بتوانیم شاهد بهبود شرایط کشاورزان، افزایش کیفیت تولیدات کشاورزی و همچنین تقویت امنیت غذایی در کشور باشیم.

*اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی اولویت بنده در صورت موفقیت به حضور در مجلس دوازدهم است چرا که در این زمینه نیاز جدی در خصوص تغییر رویکرد وجود دارد.

*مهمترین چالش استان خود را چه می‌دانید و برای حل آنچه راه‌کاری دارید؟

استان اصفهان علی رغم برچسب برخورداری دارای چالش‌های زیادی است، اما در این بین از نظر بنده چالش‌های حوزه آب، محیط زیست و کشاورزی از دیگر بخش‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

از سویی نیز باید توجه داشت که شغل اکثر مردمان حوزه انتخابیه اینجانب یعنی سمیرم کشاورزی و دامپروری است و در صورت ورود به مجلس سعی بر این دارم که در حوزه حل مشکلات کشاورزان و به ویژه باغداران، خرید تضمینی تولیدات کشاورزی و باغداری و همچنین پیگیری برای تخصیص تسهیلات مناسب برای به روز رسانی و استفاده از فناوری‌های روز در حوزه کشاورزی و همچنین تعیین محل مناسبی برای جبران خسارت کشاورزان ناشی از بلایای طبیعی اقدامات لازم را انجام دهم.

کد خبر 6100163

دیگر خبرها

  • کنترل چاه‌های کشاورزی بهترین راهکار تعادل در مصرف آب
  • ایران جزو کشور‌های شناخته شده دنیا در درمان ناباروری
  • توجه به کشاورزی نیاز امروز کشور است
  • شوراهای اسلامی در احصاء مطالبات مردم و ارائه راهکار برای رفع چالش‌ها پیشگام باشند
  • ترکیب جمعیتی از چالش های البرز است/ تردد نیروی کار استان به تهران
  • اسلامی: به دنبال خلق فناوری در حوزه انرژی اتمی هستیم
  • ضعف در سرآمدسازی حوزه دینی برای کشور و استان البرز
  • همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» برگزار می‌شود
  • تهران و قم میزبان همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین شدند
  • در سال گذشته ۳ میلیارد دلار واردات بنزین داشتیم / تا دو سال آینده در همه حوزه‌های بحران خواهیم داشت