Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری تحلیل پزشکی ورزشی ایران، غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در شرایطی در حوزه ریاست این فدراسیون پذیرای حسین بابویی، رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی بود که پیگیری چگونگی همکاری دو طرف در زمینه ارائه خدمات پزشکی ورزشی به ورزشکاران دانش آموز، عمده‌ترین بحث این نشست تخصصی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست رضا سعیدی رئیس کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی و چینیان رئیس انجمن پزشکی ورزشی مدارس نیز حضور داشتند.

نوروزی در خصوص این نشست گفت: با توجه به اهمیت موضوع سلامت دانش آموزان و نقشی که ورزش می‌تواند در این زمینه ایفا کند، پیرو تاکید دو وزارت ورزش و جوانان و آموزش و پرورش، اجرای طرح بزرگ ارائه خدمات پزشکی ورزشی به دانش آموزان سراسر کشور را در دستور کار داریم و خوشبختانه در این نشست به جمع بندی خوبی دست یافتیم.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ادامه داد: در این نشست بحث‌های کارشناسی در خصوص عضویت دانش آموزان ورزشکار در کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی، ارائه خدمات به مجموعه ورزش دانش آموزی و المپیاد‌های ورزش دانش آموزی به عمل آمد.

نوروزی خاطرنشان کرد: آموزش بیش از 2 هزار پزشک معتمد در سراسر کشور در خصوص ارائه آموزش و خدمات لازم به دانش آموزان ورزشکار از جمله تصمیاتی بود که در این نشست اتخاذ شد و در نهایت برای چگونگی اجرایی شدن تفاهم‌های صورت گرفته، کارگروهی تشکیل شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از ورزش دانش آموزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی ورزش دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۳۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ مدیر هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر غفاری آبادان گفت: برگزاری نمایشگاه دست سازه‌ها در راستای تعالی اهداف آموزشی دانش آموزان است و اینکه زحمت یک سال دانش آموزان در یکسال تحصیلی در معرض دید قرار گیرد تا مربیانِ دانش آموزان، اولیاء و مسئولان از حاصل تلاش و کوشش این دانش آموزان بازدید کنند و از توانایی‌های آنها مطلع می‌شوند.
حسین غلامی افزود: گل سر سبد این نمایشگاه تیم دانش آموزی شهید فخری زاده است که از خودرو ساخت خود رونمایی کردند.
وی هدف کار‌های دانش آموزان فنی و حرفه‌ای را به تولید رساندن این سازه ها دانست و گفت: اگر مسئولان حمایت کنند این تولیدات به تولید انبوه هم می‌رسد، زیرا این دانش آموزان یک استاد کار و یک سرمایه نهفته برای آینده هستند.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌