Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری آبادان گفت: تاکنون سه نفر از مدیران ناکارآمد در این شهر برکنار و به منظور چابک سازی مدیریت اجرایی شهر به ۶ مدیر دیگر کارت زرد داده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سید زین العابدین موسوی سرپرست فرمانداری آبادان خطاب به شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سرپرست فرمانداری آبادان با اشاره به برخورد با مدیران ناکارآمد و ضعیف در آبادان عنوان کرد: تاکنون سه نفر از مدیران ناکارآمد در این شهر برکنار و به منظور چابک سازی مدیریت اجرایی شهر به ۶ مدیر دیگر کارت زرد داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعا این وضع تا رسیدن به نقطه مطلوب ادامه دارد.

شما باید با برنامه ریزی اصولی، نسبت به رفع مشکلات شهری تا پیش از پایان سال جاری اقدام کنید چرا که در غیر این صورت به عنوان نماینده دولت در چارچوب اختیارات قانونی اقدام خواهم کرد.

وی با اشاره به مشکلات مبتلابه آبادان اظهار کرد: مشکلات کنونی خاص یک دولت نیست و ریشه در دولت‌های قبلی دارد.

موسوی تصریح کرد: مقایسه دولت ها با یکدیگر راه چاره برای برون رفت از وضعیت کنونی نیست و باید دست به دست یکدیگر داده و با اتحاد و همدلی موانع پیش روی آبادی آبادان را از سر راه برداریم.

سرپرست فرمانداری آبادان همچنین با اشاره به در پیش بودن جشن ۴۰ سالگی انقلاب، به جهت مقایسه وضعیت آبادان در پیش و پس از انقلاب گفت: اگر چه کم و کاستی های زیادی در شهر و استان ما وجود دارد اما داشته ها را نیز نباید نادیده گرفت.

موسوی، توسعه در بخش‌های مختلف درمان و سلامت، راه‌ها، دانشگاه‌ها، زیرساخت‌های اقتصادی و پتانسیل‌های بالقوه و بالفعل را یادآور شد و افزود: تمامی امتیازاتی که در این برهه به دست آمده با وجود از بین رفتن زیرساخت‌های اساسی در هشت سال جنگ تحمیلی، حاصل شده و این کار کوچکی نیست.

وی از مسئولان دستگاه‌های مختلف اجرایی خواست تا در راستای آگاه سازی شهروندان، نسبت به تشریح دستاوردهای انقلاب در واحدهای متبوعه شان اقدام کنند.

منبع: مهر

انتهای پیام/ب

موضوع  برخورد با مدیران ناکارآمد و ضعیف در آبادان چه بود؟

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری فرمانداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۴۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پالایشگاه آبادان که در دولت گذشته قرار بود رایگان واگذار شود، به سوددهی رسید

وزیر نفت درباره حجم سوددهی پالایشگاه آبادان و روند توسعه آن، همچنین افزایش تولیدات مجتمع‌های پتروشیمی به رئیس‌جمهوری و هیئت وزیران گزارش داد.

به گزارش شانا به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، جواد اوجی بعدازظهر امروز (یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت) در نشست هیئت دولت در گزارشی از فعالیت‌های پالایشگاه آبادان، با اشاره به اینکه در سال ۱۳۹۴ وزیر نفت وقت با اعلام زیان‌ده بودن این پالایشگاه گفته بود، دولت حاضر است آن را رایگان واگذار کند، گفت: با اقدام‌هایی که در دولت مردمی با تکیه بر توان سازندگان، متخصصان و پیمانکاران داخلی و به بهره‌برداری رساندن فاز دوم این پالایشگاه انجام شد، پالایشگاه آبادان امروز یکی از سودده‌ترین واحدهای تولیدی است که پارسال ۱۲ همت سودآوری داشته است.

وی با اشاره به رسیدن تولید بنزین در این پالایشگاه از روزانه ۸ میلیون لیتر در ابتدای دولت سیزدهم به ۱۵ میلیون لیتر در روز، تولید گازوئیل از روزانه ۱۵ میلیون لیتر به ۱۹ میلیون لیتر و کسب رتبه نخست صادرات در بورس کالا و انرژی در سال ۱۴۰۲، تصریح کرد: تا ۲ ماه آینده واحد هیدروکراکر این پالایشگاه نیز به بهره‌برداری می‌رسد و مابه‌ازای ارزی تولید گازوئیل یورو ۵ آن ۳ میلیون یورو دیگر افزایش خواهد یافت.

وزیر نفت همچنین با اشاره به افزایش ۲۱۰ هزار بشکه‌ای تولیدات و تأمین خوراک مجتمع‌های پتروشیمی تبریز، شازند، بندرامام، بوعلی و رازی، افزود: در طول فعالیت دولت سیزدهم، تعداد محصولات تولیدی این پالایشگاه از ۲۱ محصول در سال ۱۴۰۰ به ۳۴ محصول رسیده و با اقدام‌های انجام‌شده تنها در سال گذشته، ۱۳۰۰ فرصت شغلی ثابت و غیرثابت در این مجتمع ایجاد شد که امسال نیز ۶۰۰ نفر به نیروهای شاغل در پالایشگاه افزوده می‌شود و حداقل هزار نفر نیز در پیمانکاری‌های توسعه فاز ۳ آن مشغول فعالیت خواهند شد.

دیگر خبرها

  • بافت‌های فرسوده شهری، فرصتی برای توسعه گردشگری
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • پالایشگاه آبادان که در دولت گذشته قرار بود رایگان واگذار شود، به سوددهی رسید
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو، افزایش قراردادها، مشاوران ۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو،افزایش قراردادها، مشاوران۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری
  • سیل و آبگرفتگی در روستای «چنداب» گرمسار
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • بازگشت آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر